۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 84814592
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰۰ معلم  جدید جذب آموزش و پرورش البرز می شوند

کرج- ایرنا- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: از طریق آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، ۸۰۰ معلم جدید جذب آموزش و پرورش این استان می شوند.

« رحمان درکی » روز پنجشنبه درگفت و گوبا ایرنا با اشاره به اینکه فرآیند اجرایی نیروی های پذیرفته شده نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در حوزه آموزش و پرورش البرز درحال انجام است، افزود:  یک هزار و ۱۰۰ نفر در حوزه آموزش و پرورش استان البرز پذیرفته شده اند که از این تعداد ۸۰۰ نفر پس از طی کردن مراحل قانونی پذیرفته می شوند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش این استان با کمبود نیروی انسانی مواجه است که این روش استخدامی می تواند تا در کاهش میزان نیاز استان به معلم تا حدودی موثر باشد.

وی به چند برابر ظرفیت در رشته ها ی مورد نیاز پذیرفته شدگان پرداخت و خاطرنشان کرد: اکنون پذیرفته شدگان بر اساس جدول اطلاع رسانی شده در حال انجام مراحل پیش بینی شده در حوزه آموزش و پرورش استان البرز هستند.

درکی بیان داشت: پذیرفته شدگان موظف به گذراندن سه مرحله تحویل مدارک، انجام معاینات سلامت و مصاحبه هستند.

وی تصریح کرد: پذیرش شدگان مدارک خود را به کارشناسان مستقر در مدرسه موفقیان، انجام معاینات پزشکی در درمانگاه فرهنگیان و مصاحبه علمی را درهنرستان علامه امینی که در حوزه کرج می باشد را انجام می دهند.

وی اضافه کرد: اکنون داوطلبین به تفکیک رشته ها برای مصاحبه تخصصی در رشته های الکترونیک، الکتروتکنیک، مکاترونیک، گرافیک( انیمیشن)، استادکار کامپیوتر، تاسیسات( ساختمان)، طراحی دوخت، مشاوره،مراقب سلامت، نقاشی، معارف اسلامی کار وفناوری و دبیری فیزیک، فلسفه،علوم تجربی،علوم اجتماعی،عربی، شیمی، زیست شناسی، زبان انگلیسی، ریاضی، جغرافیا،زمین شناسی، تربیت بدنی، تاریخ و هنرآموز صنایع چوب، ادبیات فارسی، اقتصاد،آموزش ابتدایی و استثنایی ،امور تربیتی، هنرآموز، استادکار مکانیک خودرو، صنایع فلزی و ساخت و تولید حضور پیدا می کنند.

درکی یادآورشد: آموزش و پرورش استان البرز به دلیل افزایش سالانه دانش آموزی و بازنشستگی با کمبود معلم روبروست که جذب این تعداد می تواند مقداری درکاهش این نیاز تاثیرگذارباشد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: آموزش و پرورش البرز در بخش نیروی انسانی و تامین فضای آموزشی مشکل دارد و فقیرترین استان در کشور در زمینه سرانه فضای آموزشی محسوب می شود.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار و ۲۰۰ معلم شاغل دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha