۵۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان فراجا احداث می‌شود

بجنورد- ایرنا- معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی سازمانی برای کارکنان فراجا در دستور کار قرار دارد که طی پنج سال احداث می شود.

به گزارش ایرنا، سردار محمد زارعی روز پنجشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: ساخت این واحدهای مسکونی با توجه به مشکل معیشت کارکنان فراجا در دستور کار قرار دارد و تلاش می کنیم تا خانه دار شدن کارکنان تسریع شود.

وی تصریح کرد: ساخت مسکن حدود ۷۰ درصد از هزینه های یک خانوار را شامل می شود و با احداث این تعداد از واحدهای مسکونی دغدغه زیادی از کارکنان فراجا کاسته می شود.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی کل کشور افزود: قرارگاه جهادی تامین مسکن کارکنان فراجا در استان ها راه اندازی و ساخت واحدهای مسکونی در برخی از مناطق آغاز شده است.

فعالیت ۵۰ هزار پلیس افتخاری 

سرار زارعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ۵۰ هزار پلیس افتخاری در سطوح مختلف با فراجا همکاری دارند، گفت: این افراد، داوطبانه همکاری می کنند و اعضای پلیس افتخاری از آحاد جامعه مانند اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش آموزان گستردگی دارد.

وی اضافه کرد: فعالیت پلیس افتخاری، درگاهی برای جذب نیروی انسانی در فراجا است و  اولویت استخدام با این افراد است.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: فراجا کمبود نیروی انسانی ندارد، اما روز به روز بر گستردگی ماموریت ها افزوده می شود و نیروی انسانی با توجه به این رسالت جذب و آموزش داده می شود.

وی افزود: بیشتر ماموریت های انتظامی به وسیله مردان انجام و بخش اندکی از ماموریت ها به وسیله زنان و متناسب با توانایی بانوان انجام می شود و در این زمینه کمبودی نداریم.

سردار زارعی درباره افزایش حقوق و مزایای سربازان نیز گفت: امسال حقوق سربازان بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت و توجه خاصی به این نیروها شده است.

وی با اشاره به هجمه های رسانه های معاند علیه فراجا و تلاش برای تخریب وجهه انتظامی اظهار داشت: معاندان در این زمینه تلاش های گسترده انجام دادند، البته هدف آنان فراجا نیست و سایر دستگاه ها مورد هجمه است ولی این حربه و توطئه دشمن حاصلی نداشته است.

سردار زارعی تصریح کرد: براساس نتاسج نظر سنجی معتبری که انجام شده، تلاش ها و خدمات فراجا در جامعه توانسته است رضایت مردم را کسب کند.

معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی کل کشور خاطرنشان کرد: مردم ما به شایعات و موارد مطرح شده در فضای مجازی توجه ندارند و فریب نمی خورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha