۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۳۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84815041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰ درصد فعالان فضای مجازی نیازمند ارتقا سواد رسانه ای هستند

گناباد-ایرنا- مسوول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید سواد رسانه ۷۰ درصد فعالان فضای مجازی ارتقا یابد، خواستار افزایش توجه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در این زمینه شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالله امینی فر پنجشنبه شب در سومین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج شهرستان گناباد افزود: باید در کنار ارتقا سطح سواد رسانه ای فعالان فضای مجازی، با کادرسازی و شبکه سازی تمام توان ها و نیروهای علاقمند این بخش در بسیج در غالب گردان های سایبری سازماندهی شوند.

وی محتوا سازی را دیگر ضرورت های فضای مجازی برشمرد و گفت: باید با ارایه محتوا و ایده پردازی مناسب طرف مقابل را اقناع کرد.

مسوول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: برای موفقیت در این عرصه باید اقدامات مورد نظر در سه بخش سخت افزاری، نرم افزاری و زیربنایی تقسیم بندی شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد هم با اشاره به ترفندهای دشمنان برای ایجاد ناامیدی نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی گفت: برخی اشخاص هم بدون تحقیق این سری مطالب را در کانال‌های خود بازنشر می کنند.

سرهنگ پاسدار علیرضا محبی گفت: فضای مجازی مثل یک شمشیر دولبه است هم می شود از آن استفاده بهینه کرد و همچنین استفاده نادرست این بخش تنگناهایی بدنبال دارد لذا مدیریت این فضا بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه برخی مواقع نیروهای انقلابی نسبت به این مسائل سکوت می کنند و شبهات را پاسخ نمی دهند، گفت: اگر هر سنگر را خالی کنیم دشمن آن را می گیرد و بایستی در همه عرصه ها حضور داشته باشیم.

بیش از نیمی از جمعیت ۹۵ هزار نفری گناباد در قالب گردانها و رده های بسیج سازماندهی شدند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha