۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 84816193
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماز عید قربان در محوطه "شهیدگاه" اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - نماز عید سعید قربان روز یکشنبه راس ساعت ۶/۳۰ صبح به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در محوطه شهیدگاه این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی دفتر امام جمعه اردبیل، با دریافت مجوزهای لازم از ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان اردبیل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نماز عید سعید قربان سال ۱۴۴۳ هـجری قمری در محوطه شهیدگاه مجموعه جهانی بقعه شیخ‌ صفی‌الدین‌ اردبیلی اقامه خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه بعد از نماز صبح نیز دعای پرفیض ندبه در مصلی اردبیل قرائت می‌شود و اتوبوس‌های شرکت واحد اردبیل از ساعت پنج صبح از میادین اصلی شهر، آماده انتقال نمازگزاران به محل برگزاری نماز عید قربان خواهند بود.

در اطلاعیه تاکید شده، رعایت موارد بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این ایام جهت حفظ سلامتی نمازگزاران ضروری است و به نمازگزاران توصیه شده است: علاوه بر وضو گرفتن در منزل و استفاده از ماسک و دستکش ، سجاده ، مهر شخصی و کیسه‌های کفش یک‌بار مصرف به همراه داشته باشند.

همچنین توصیه شده است: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افراد سالمند و دارای بیماری زمینه‌ای و افراد دارای علائم سرماخوردگی یا علائم مشابه بیماری کرونا از شرکت در این آیین خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha