۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 2202
کد خبر: 84816412
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان جنوبی: رفع مشکلات آرین‌شهر پیگیری می‌شود

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: با رعایت قوانین و ضوابط موجود و ایجاد تعامل موثر بین مسوولان آرین‌شهر و استان می‌توان کارهای خوبی برای رفع مشکلات این شهر انجام داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت روز شنبه در دیدار امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی آرین‌شهر از توابع شهرستان قاینات بر پیگیری‌های لازم برای کمک به رفع مشکلات این منطقه با رعایت ضوابط و مقررات فنی تاکید کرد.

وی افزود: اشراف نداشتن شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و نبود تعامل مناسب بین آنها و مسوولان استان دو اشکال اصلی در زمینه مدیریت شهری است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آرین‌شهر از نظر جغرافیایی در موقعیت خاصی قرار دارد گفت: برای رفع مشکلات مربوط به اجرای زیرگذرها، مدیریت پسماند و جمع‌آوری آب‌های سطحی و صدور مجوز برای چاه دوم ذخیره آب شرب که از اولویت‌های اصلی آرین‌شهر است در نشستی با محوریت معاون عمرانی استانداری و حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید تصمیم‌گیری شود.

وی با قول کمک برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کتابخانه، مدرسه خیرساز و گود باستانی آرین‌شهر اظهار داشت: برای ایجاد هرگونه تغییرات فنی در این شهر باید در شورای ترافیک با رعایت ضوابط و با نگاه مساعد، تصمیم‌گیری شود.

آرین‌شهر در بخش سده شهرستان قاینات در کنار جاده اصلی بیرجند به مشهد قرار دارد و فاصله این شهر از مرکز استان ۵۷ کیلومتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha