امام‌جمعه مهریز: القای ناامیدی در جامعه هدف اصلی دشمن است

یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: القای ناامیدی در جامعه از آینده کشور و نظام بین مردم و جوانان در مقطع کنونی جزو اهداف اصلی دشمنان با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نماز عید قربان افزود: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود ناامیدی را مرتب بین مردم و نسل جوان القا می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نظام و انقلاب اسلامی مورد هجمه ترکیبی، روانی و تبلیغاتی گسترده استکبار جهانی قرار دارد بیان کرد: باید با جهاد تبیین برای خنثی کردن اهداف دشمنان تلاش کرد.

امام‌جمعه مهریز به پیام مقام معظم رهبری خطاب به حاجیان سرزمین وحی و کنکره حج امسال اشاره و گفت: توجه به معنویت، همبستگی امت اسلام، دشمن‌شناسی و بصیرت و امید به آینده جزو فرازهای اصلی این پیام است.

محی‌الدینی اظهار کرد: امت اسلام برای رسیدن به عزت باید همواره در مسیر ارزش‌های الهی حرکت کرده و لحظه‌ای از معنویت دور نشود که دشمنان به دنبال تضعیف آن هستند.

امام‌جمعه مهریز بیان کرد: مسلمین در هر کجای عالم باید همواره نقشه‌های شوم دشمنان را مرتب رصد کرده و با مقاومت و بصیرت برای شکست آنها وظایف خطیر خود را انجام دهند.

امام‌جمعه مهریز با تبریک عید سعید قربان به اهمیت و فلسفه آن اشاره کرد و گفت: این عید سعید همان قربانی کردن نفس اماره و اوج طاعت و بندگی به درگاه حضرت حق است.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه باید سالانه و در این ایام به فکر محرومان جامعه بود تصریح کرد: باید با توزیع گوشت قربانی بین فقرا و همچنین همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در این مسیر ارزشمند اقدام داشته باشیم.

وی گفت: کمک به نیازمندان جامعه با همکاری برخی سازمان‌ها، نهادها و تشکل‌های مردمی امری مهم و ضروری است و باید همواره به یاد فقرا و نیازمندان واقعی باشیم.

    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha