امام جمعه مهریز: مسلمین در قبال اهانت به قرآن موضع‌گیری کنند

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: مسلمین و آزادیخواهان جهان در قبال اهانت به مقدسات و قرآن مجید موضع گیری و اعتراض خود را نشان دهند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مهریز افزود: اهانت به کلام وحی با هدف تضعیف مسلمین و ضربه زدن به مقدسات است و همه در قبال آن مسئول هستند.

وی ادامه داد: اهانت به کلام وحی و مقدسات اوج ذلت، جنایت و خباثت استکبارجهانی و آمریکای جنایتکار است و باید مسلمین سکوت خود را بشکنند و انزجار خود را نشان دهند.

امام جمعه مهریز بیان کرد: اقدام پارلمان اروپا در تحریم و اهانت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه جنگ ترکیبی و روانی دنیای استکباری و اروپاست و باید همه آن را به شدت محکوم کنند.

محی الدینی بیان کرد: تاکنون نقشه‌های شوم استکبار و کفرجهانی با بصیرت مردم و مسئولان بی‌ اثر بوده و قطعا همچنان جز شکست در مقایل ملت ایران راهی ندارند.

وی تاکید کرد: باید مردم و مسئولان در دهه فجر به وظیفه خود که جهاد تبیین و ارائه عملکرد نظام و انقلاب اسلامی است اقدام کنند که کاری مهم و ضروری است.

امام جمعه مهریز گفت: مسئولان به مسایل و مشکلات مختلف مردم به خصوص کاهش تورم و حل مشکلات اقتصادی شهروندان بیش از قبل اقدام کنند.

محی الدینی گفت: دشمن با برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی به دنبال ناامید کردن مردم است و باید مسئولان با خدمت صادقانه توطئه دشمن را خنثی کنند.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha