قضات و کارکنان دستگاه قضایی هرمزگان یک روز از حقوق خود را به زلزله زدگان اهدا کردند

بندرعباس- ایرنا- رییس کل دادگستری هرمزگان از اهدای یک روز از حقوق تیرماه قضات و کارکنان دستگاه قضایی به زلزله زدگان غرب استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، مجتبی قهرمانی یکشنبه شب در سومین بازدید از مناطق زلزله زده غرب هرمزگان افزود: کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی قضات و کارکنان دستگاه قضایی  هرمزگان به استاندار هرمزگان تحویل داده شد تا برای تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان غرب این استان هزینه شود.
وی بیان داشت: باتوجه به اینکه وقوع زلزله بامداد شنبه یازدهم تیرماه ۱۴۰۱ در غرب استان هرمزگان خسارات جانی و مالی بر جای گذاشت، با اعلام فراخوان جمع آوری کمک برای زلزله زدگان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان یک روز از حقوق تیرماه خود را به این امر خداپسندانه اختصاص دادند. 
رییس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: این حرکت انسان دوستانه، به منظور تسکین آلام هموطنان خسارت دیده و کمک به تامین اقلام ضروری برای آن ها صورت پذیرفته است.
این اقدام خداپسندانه پس از سومین بازدید رییس کل دادگستری استان هرمزگان از مناطق زلزله زده و دیدار و گفت و گو با مردم و مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی که در منطقه حضور داشتند، صورت گرفت.
در پی دستور رییس قوه قضاییه برای پیگیری مطالبات قانونی زلزله‌زدگان هرمزگان، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان برای سومین بار از مناطق زلزله زده بازدید کرد و از نزدیک اقدام های دستگاه های مسوول و آخرین وضعیت این مناطق را مورد ارزیابی قرار داد.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha