مدارک هویتی ساکنان مناطق زلزله زده غرب هرمزگان صادر می‌شود

بندرعباس- ایرنا- سرپرست اداره کل ثبت احوال هرمزگان گفت مدارک هویتی خارج از زمان بندی معمول برای زلزله زدگان ساکن در مناطق زلزله زده غرب استان که از بین رفته و یا مخدوش شده، صادر می‌شود.

به گزارش ایرنا، راشید رشیدی روز شنبه در بازدید از مناطق زلزله زده غرب هرمزگان افزود: میز خدمت ثبت احوال هرمزگان از تاریخ شانزدهم تیرماه جاری در مناطق آسیب دیده از زلزله مستقر شده و افرادی که مدارک هویتی‌ آن ها هنگام وقوع زلزله از بین رفته و  یا مخدوش شده است، می توانند به همکاران ثبت احوال مستقر در میز خدمت مراجعه  کنند.
وی با قدردانی از مسوولان استانی و مردم نوعدوست که رسیدگی به امور زلزله زدگان را با جدیت دنبال می‌کنند، اظهارداشت: در شرایط بحران و حوادث طبیعی مدارک هویتی افراد از بین می‌رود و در این شرایط ثبت احوال همواره دغدغه مندبوده و  تمهیدات و مقدمات لازم را در راستای حل مشکلات هویتی مردم زلزله زده بکار می گیرد .
سرپرست اداره کل ثبت احوال هرمزگان اظهارداشت: در این راستا و همزمان با وقوع زلزله در غرب استان، این اداره کل با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گروه جهادی اعزامی از سازمان ثبت احوال کشور و دهیاری میز خدمات ثبت احوال را در مناطق آسیب دیده از تاریخ شانزدهم تیرماه مستقر نمود.
وی به منظور پیگیری و رسیدگی به مشکلات هویتی روستاهای زلزله زده سایه خوش و رستاهای اطراف آن از این مناطق بازدید کرد.
بامداد شنبه ۱۱ تیرماه ۲ زلزله بزرگ به قدرت ۶.۱ و ۶.۳ در شهرستان‌های بندر خمیر و بندرلنگه رخ داد و شدت تخریب به حدی بود که استاندار هرمزگان از تعبیر ویران برای بیان شرایط روستای سایه خوش استفاده کرد.
این زمین لرزه ها پنج کشته و ۸۴ مصدوم برجای گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha