۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۸:۳۲
کد خبرنگار: 930
کد خبر: 84818584
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کانون پرورش فکری قم نیازمند جانمایی سه مرکز جدید است

قم- ایرنا- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: ۱۰ مرکز فعال این کانون در قم به خوبی جانمایی نشده است و نیازمند ایجاد و جانمایی دست کم سه مرکز جدید در سطح شهر هستیم.

محمد غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در منطقه شاه ابراهیم قم ۲ مرکز و در منطقه نیروگاه یک مرکز کانون را داریم این در حالیست که این سه مرکز فاصله زمانی و منطقه ای نزدیک به هم دارند و می توانند با یکدیگر هم پوشانی داشته باشند.

وی افزود: در مناطق پرجمعیتی چون بلوارهای شهید صدوقی و جمهوری، بنیاد و شهرک انسجام هیچ مرکز فعالی از کانون نداریم و در مرکز شهر شامل خیابان های شهدا ، بلوار بسیج، سمیه، شهید فاطمی و انقلاب مرکزی نداریم و نمی توانیم خدماتی به کودکان و نوجوانان این مناطق ارائه کنیم.

وی گفت: ایجاد یک مرکز جدید در سطح منطقه چهار شهرداری قم الزامی است و در مرکز شهر نیز به دلیل تراکم جمعیت موجود در این منطقه، ایجاد یک مرکز جدید احساس می شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم افزود: بهترین سالن همایشی کانون در قم در پردیسان است و برای جشنواره ها و آیین های بزرگ، کودکان و نوجوانان به آسانی نمی توانند به منطقه پردیسان بیایند.

وی ادامه داد: در کانون پرورش فکری به صورت مستمر با هزینه ۲۰ هزار تومانی پرورش استعدادها صورت می گیرد، این در حالیست که بخش زیادی از مردم قم از این خدمات محروم هستند.

غفاری ابراز داشت: هر نهاد دیگری که می خواهد در حوزه آسیب های اجتماعی کار کند پایگاه فعال و خوبی چون کانون پرورش فکری را در منطقه داریم که می توانیم نه فقط برای کودک و نوجوان بلکه برای زنان و جوانان آموزش و فرهنگ سازی داشته باشیم تا آسیب های اجتماعی آن مناطق کم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha