شبکه برق در آذربایجان غربی پایدار بوده است/ لزوم همراهی مشترکان در ۴ روز گرم آینده

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از ابتدای تابستان امسال، شرایط شبکه برق در استان پایدار بوده، گفت: همراهی مشترکان طی چهار روز آینده برای گذر از روزهای گرم سال و صرفه جویی در مصرف برق بسیار ضروری است.

طاهر کیامهر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیش‌بینی هواشناسی، مردم آذربایجان غربی چهار روز بسیار گرم و بی سابقه را پیش رو دارند که برای عبور از این روزها، نیاز به همراهی و همکاری تمام مشترکان داریم.

وی اضافه کرد: چهار روز آینده، گرم‌ترین روزهای سال در آذربایجان غربی به شمار می روند که با توجه به پیش‌بینی افزایش دمای هوا و تداوم آن در روزهای آتی، لازم است به منظور کمک به تأمین برق، تمامی مشترکان راهکارهای کاهش مصرف برق را جدی بگیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای آینده، افزایش مصرف را شاهد باشیم.

کیامهر اظهار کرد: در روزهای گرم پیش‌رو، اگر مردم همکاری کنند، مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت.

وی گفت: مشترکان خانگی می‌توانند تنها با به کار بستن چند راهکار ساده از بروز خاموشی احتمالی جلوگیری کنند که از جمله آنها می‌توان به تنظیم درجه کولرهای گازی روی ۲۵ درجه و استفاده از دور کند، بهره مندی از نور طبیعی روز و خاموش کردن لامپ‌های اضافی اشاره کرد.

وی افزود: استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف مانند اتو، بخارشور، لباسشویی، آبمیوه گیری و ظرفشویی در ساعات اوج مصرف نیز از مهمترین راهکارها برای تامین برق همه مشترکان و پایدار ماندن شبکه برق است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha