آغاز بهره‌برداری از گام نخست طرح آبرسانی به ارسنجان فارس

شیراز-ایرنا-مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس گفت: با تلاش بی وقفه کارشناسان این شرکت و عوامل دستگاه نظارت و پیمانکار، فاز اول پروژه آبرسانی آب شرب به ارسنجان تکمیل گردید و در آستانه عید غدیر خم،بهره برداری از این فاز آغاز شد.

سیاوش بدری روز پنجشنبه در این باره افزود: فاز اول پروژه­ آبرسانی به ارسنجان تکمیل گردید و به شبکه­ توزیع آب­ شهری تحویل شد. عملیات اجرایی پروژه­ آبرسانی به ارسنجان با هدف تامین کمبود آب شرب شهر ارسنجان  از تیرماه ۱۴۰۰ آغاز گردیده است.

 مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس گفت : این طرح شامل ۵۴ کیلومتر اجرای خط لوله انتقال آب، ۱۳ هزار و ۳۰۰ مترمکعب مخازن ذخیره و تعادلی، خرید تجهیزات و اجرای یک باب ایستگاه پمپاژ، حفاری و تجهیز ۷ حلقه چاه آهکی، عملیات برق رسانی و خرید و نصب شیرآلات و متعلقات خط انتقال می­ باشد.

مهندس بدری افزود: در این مرحله با توجه به شرایط بحرانی آب شرب ارسنجان در فصل گرم تابستان، آب به مخزن ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی این شهر تحویل گردید.

فاز دوم این پروژه شامل اجرای رینگ شهر ارسنجان و تکمیل خط انتقال و تاسیسات مورد نیاز برای تامین آب شرب تعدادی از روستاهای این شهرستان می باشد.

ارسنجان در فاصله ۱۳۱ کیلومتری شمال شرق شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha