۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۰۷
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84821576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایند مجلس: ورزش بانوان در شیروان مغفول مانده است

بجنورد-ایرنا- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش بانوان در این شهرستان مغفول مانده است زیرا برخی روسای سابق تربیت بدنی نگاه شان فقط مختص چند هیات خاص آقایان بوده و در زمینه بانوان نگاه بسیار کم داشتند.

به گزارش ایرنا علی جدی پنج شنبه شب در آیین تجلیل از بانوان ورزشکاران المپیاد ورزشی رشته کونگ فو شهرستان شیروان اظهار داشت: برای ورزش بانوان همه باید تلاش کنیم و زمینه توسعه و شکوفایی آن فراهم شود که به مجموعه برگزار کنندگان المپیاد تاکید شده بحث ورزش بانوان ویژه دیده شود و کمک های لازم صورت گیرد، در این دور بحث ورزش بانوان با جدیت دنبال می شود و هر کمکی باشد انجام خواهیم داد.
وی خاطرنشان کرد: پتانسیل ها، ظرفیت ها و علاقه مندی بسیاری در بین ورزشکاران شیروان خصوصا بانوان است، اگر بانوان ورزشکار باشند خیلی از مسائل خانواده حل خواهد شد و این یکی از موارد مهم است.
جدی شرکت ۱۷۰ ورزشکار در رشته کونگ فو را رقم بالا و نتیجه زحمات بسیاری از مربیان و هیئت ها عنوان و اضافه کرد: حضور پرشور ورزشکاران در این المپیاد نشانده علاقه مندی آنان است، این المپیاد تمرین داخل شهرستان بود و سعی خواهیم کرد سال آینده المپیاد استانی به میزبانی این شهرستان برگزار شود که با تعداد بالای شرکت کنندگان بیشتر بتوانیم در استان افتخارآفرینی کنیم و به ورزش استان کمک شود.
نماینده عالی دولت در شیروان گفت: نمونه این المپیاد در کشور وجود نداشته و پس از دو سال از کرونا و تعطیلی بسیاری از اماکن ورزشی استقبال بسیاری از سوی ورزشکاران برای شرکت در المپیاد ورزشی شهرستان صورت گرفت که بس جای افتخار است و باید در سطح کشور الگو شود.
 المپیاد ورزشی رشته کونگ فو بانوان از صبح امروز تا شب ادامه داشت و ۱۷۰ ورزشکار در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات برتر هر تیم لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

این شهرستان دارای ۳۲ باب اماکن ورزشی و بیش از پنج هزار ورزشکار است که از این تعداد سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار بیمه شده و سازمان یافته است.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha