۱۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳
کد خبر: 85558020
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزش روستایی در شهرری

شهرری-ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری از افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزش روستایی در این شهرستان خبر داد.

حسین یوسف زاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در مجموعه ورزشی عنبر محله دولت آباد شهرستان ری حدود ۲۰روستا میزبان المپیاد و رشته های مختلف ورزشی هستند و انشا الله المپیاد در ۲۹رشته ورزشی که ۱۵رشته مختص آقایان و ۱۴رشته مختص بانوان می باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: این المپیاد روستایی در ۱۴روز انجام خواهد شد و پایان اختتامیه از تمامی دهیاری های برتر بخشداران که مشارکت قوی و حداکثری داشتند و ورزشکاران و آنهایی که به عنوان نخبه ورزشی توسط هیئت های ورزشی معرفی می شوند تجلیل لازم رو به عمل خواهیم آورد.

افتتاحیه چهارمین دوره المپیاد ورزش روستایی در شهرری

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از المپیاد هدف ما کشف استعدادهای برتر و همگانی کردن ورزش است و استعدادهایی که انتخاب می شوند و از سوی هیئت های ورزشی معرفی می شوند را به تیم ها و هیئت های استانی و کشوری معرفی می کنیم.

وی افزود: این نتیجه و تلاشی که ورزشکاران در این دوره از المپیاد انجام خواهند داد و سال گذشته هم از همین المپیاد و از نتایج همین المپیاد ۴ تا تیم از شهرستان ری از مناطق قاسم آباد تهرانچی، در رشته فوتسال و طناب کشی و چوب کشی به عنوان تیم برتر استان تهران در سطح کشوری معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha