برگزاری ۱۲ برنامه آموزشی و فرهنگی به مناسبت دهه ولایت در بخش مرکزی پردیس

پردیس- ایرنا- بخشدار مرکزی شهرستان پردیس گفت: در روستاهای تحت پوشش بخش مرکزی شهرستان پردیس ۱۲ برنامه آموزشی، فرهنگی و عقیدتی به مناسبت دهه ولایت برگزار شد.

محمود حیدری روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با هم‌افزایی و مشارکت همه‌ جانبه سپاه و بسیج روستاها و کارگروه اجتماعی فرهنگی بانوان روستاهای برنامه های فرهنگی که کودکان و بانوان دو مخاطب اصلی رویداد فرهنگی غدیر و حجاب و عفاف هستند در سطح روستاهای باغکمش و واصفجان برگزار شد.

برگزاری ۱۲ برنامه آموزشی و فرهنگی به مناسبت دهه ولایت در بخش مرکزی پردیس

وی با اشاره به هدف برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی در دهه ولایت ، توضیح داد:  هدف ما معرفی واقعه غدیر و فرهنگ نجات‌بخش غدیر به عنوان یک هویت حاکم است و با برگزاری یک دهه جشن در ایام غدیر سیره اهل‌بیت(ع) و خصوصاً فرهنگ غدیر را تبیین و معرفی کنیم.

بخشدار مرکزی شهرستان پردیس با اشاره به برگزاری ویژه برنامه جشن نسیم بهشت در روستای باغکمش، توضیح داد: به همت امور مساجد و سپاه و بسیج روستای باغکمش ویژه برنامه جشن نسیم بهشت به همراه مسابقه، غدیرشناسی، همراه با اهدا جوایز در مسجد صاحب الزمان با حضور امام جماعت مسجد روستا برگزار شد.

برگزاری ۱۲ برنامه آموزشی و فرهنگی به مناسبت دهه ولایت در بخش مرکزی پردیس

حیدری ادامه داد:  در روستای واصفجان، معرفی و جمع خوانی کتاب  از شهید مرتضی مطهری با حضور بانوان و خواندن کتاب ارزنده ای از شهید مطهری و گفت وگو درباره مباحث کتاب برگزار شد.

وی از برگزاری جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در روستای باغکمش خبرداد و اظهار داشت: جشن عید غدیر ،مسابقات و سرگرمی کودکان، مشاوره پزشکی و درمانی و مشاوره حقوقی،خدمات رایگان پیرایش مو کودکان، نورافشانی و اطعام و پذیرایی از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ در مدرسه شهید شکاری روستا  برگزار می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha