رئیس سازمان بسیج مستضعفان:۴۲ هزار گروه جهادی شناسنامه دار در بسیج داریم

شهرری- ایرنا- رئیس سازمان بسیج مستضعفان اعلام کرد: امروز ۴۲ هزار گروه جهادی دارای شناسنامه در بسیج کشور داریم و در همه زمینه ها با جذب جوانان در حل مناطق مختلف از روستایی تا عشایری کمک می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز شنبه در آستان مقدس شیخ صدوق شهر ری در حاشیه پانزدهمین طرح توزیع کمک بسته های معیشتی سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: جریان جهادی بسیج به عنوان یک حرکت انقلابی و منبعث از فرمایشات رهبری تبدیل به فرهنگ شده است و امروز ۴۲ هزار گروه دارای شناسنامه جهادی در بسیج داریم و در همه زمینه ها با جذب جوانان در حل مناطق مختلف از روستایی تا عشایری کمک می کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: ملت بزرگ ایران به فرمان رهبری در نهضت مواسات و همدلی و کمک مومنانه در بیش از دو سال گذشته شرکت کردند و بسیج هم رسالت داشت که در این عرصه وارد شود.

تهیه و توزیع ۲۸ میلیون بسته معیشتی

وی افزود: شناسایی نیازمندان، جمع آوری، تهیه و توزیع ۲۸ میلیون بسته معیشتی از نیمه شعبان سال ۹۹ که رهبری فرمان موضوع مواسات را داشتند تا به امروز در سراسر کشور پخش شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان:۴۲ هزار گروه جهادی شناسنامه دار در بسیج داریم

به گفته سردار سلیمانی، سپاه سیدالشهدای استان تهران هم در این امر فعال بود و پانزدهمین طرح توزیع بسته های معیشتی از عید قربان تا عید غدیر و در دهه ولایت انجام شد.

آزادی ۱۱ هزار زندانی و تهیه ۴۰ هزار جهیزیه

وی گفت: همچنین بسیج در آزادسازی زندانی جرایم غیرعمد به آزادی ۱۱ هزار زندانی کمک کرد و ۴۰ هزار جهیزیه هم به دختران دم بخت اهدا شد.

رئیس سازمان بسیج کشور همچنین از تهیه ده ها هزار گوشی هوشمند و یارانه بین دانش آموزان خبر داد. 

آبرسانی به ۷ هزار و ۲۰۰ روستا

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: بسیج در اجرای پروژه های ملی مثل بسیج آبرسانی هم درست بکار شده و امروز آبرسانی به ۷ هزار و ۲۰۰ روستا در حال انجام است.

وی همچنین گفت که جهان اسلام از الگوی جمهوری اسلامی در حال الگو برداری است و بسیج یک جریان پیشرو است و در هر صحنه ای که لازم باشد ورود می کند.

ساخت ۴۰ هزار مسکن برای نیازمندان

سردار سلیمانی یادآور شد: امروز ساخت ۴۰ هزار مسکن برای نیازمندان در سراسر کشور در حال انجام است و درب گروه های جهادی بسیج به روی جوانان باز است.

آیین پانزدهمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران باتوزیع ۶۳ هزار بسته معیشتی شامل مرغ، برنج، حبوبات، ماکارونی، رب و روغن بین خانواده‌های نیازمند شهرستان‌های استان تهران انجام شد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha