سردار ولی‌زاده: محرومیت‌زدایی از اولویت‌های سپاه سیدالشهدا(ع) در دوره جدید است

شهرری - ایرنا - فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: جذب حداکثری، افزایش جامعه فعال بسیجیان و محرومیت‌زدایی اولویت کاری این فرماندهی در این دوره است.

به گزارش ایرنا، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده روز سه شنبه در حاشیه آئین معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) جمع زیادی از شهدای استان تهران در دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری ترسیم شده در سپاه استان تهران، خاطرنشان کرد: ۲ اولویت مهم کاری برای خود تعریف کرده‌ایم، نخست جذب حداکثری نیروهای بسیج و هرچه گسترده کردن جامعه فعال بسیجیان در استان تهران و اولویت دیگر نیز تداوم فعالیت در حوزه خدمت‌رسانی و کمک‌های مومنانه در شهرستان‌های استان تهران است.

فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تاکید بر اینکه ظرفیت عظیم بسیج در همه عرصه‌ و صحنه‌ها به ایفای نقش پرداخته و آن را تکلیف و وظیفه خود می‌داند، افزود: سپاه پاسداران با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم بسیج علاوه بر انجام وظایف محوله، در کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی همواره پیشرو و پیش‌قدم بوده و به ادای تکلیف می‌پردازد.

سردار ولی‌زاده، اجرای رزمایش کمک مومنانه، ساخت مسکن محرومان، پیشرانی در موارد وقوع بحران مانند زلزله و سیل، فعالیت در حوزه جهاد علمی با وجود پایگاه‌های علمی متعددی که در شهرستان‌های استان فعال شده است، را بخشی از اهداف و برنامه‌های کاری سپاه استان تهران برشمرد.

وی با مؤثر خواندن فعالیت‌های بسیج جامعه زنان در موضوعات فرهنگی و اجتماعی مانند عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی، یادآور شد: همچنین با فعالیت کانون‌های فرهنگی بسیار فعال در سطح شهرستان‌های استان، در حوزه موضوعات اجتماعی مانند حاشیه‌نشینی، محله های کرامت و احصاء مشکلات و معضلات محلات و تلاش برای رفع آنها نقش فعال و اثرگذاری داریم.

این مسئول با اشاره به حضور اتباع در شهرستان‌های استان تهران و کمک به رفع مشکلات خانواده‌های شهدای تیپ فاطمیون، از ایجاد بسیج اتباع و امت واحده خبر داد.

این آیین که با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه برگزار شد از خدمات سردار احمد ذوالقدر فرمانده پیشین قدردانی و سردار قربان محمد ولی زاده با حکم فرمانده کل سپاه پاسدران به عنوان فرمانده جدید سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha