نتایج سه رشته ازمسابقات جشنواره شمیم سپاه مشخص شد
عکس آرشیوی

شیراز-ایرنا- مسابقات جشنواره شمیم خانواده سپاه در شیراز برگزار و نتایج مسابقات آمادگی جسمانی، تیراندازی و تکواندو مشخص شد.

 سخنگوی این جشنواره روز شنبه درمصاحبه با خبرنگارایرنا افزود: تیم نیروی زمینی سپاه درمسابقات آمادگی جسمانی به مدال طلا دست یافت، تیم های استان مرکزی و کردستان به ترتیب نشان نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی ادامه داد: در بخش انفرادی مسابقات آمادگی جسمانی امیررضا توکلی و رضا جاویدان از تیم نیروی دریایی سپاه و عباس شیریان گرامی از تیم نیروی هوافضا نشان  طلا را بر گردن آویختند.

تیراندازان مرکزی و شهید مطهری طلا  گرفتند

وی اضافه کرد: دررشته تیراندازی و در بخش تفنگ تیم استان مرکزی به  مدال طلا دست یافت و تیم شهید مطهری هم مدال طلای رشته تپانچه را از آن خود کرد.

یارمحمدی گفت: در مجموع تیمی تفنگ و تپانچه تیم های شهید مطهری، نیروی دریایی ۲ و استان مرکزی به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین دربخش انفرادی هم محمد انصاریان فرد از تیم شهید مطهری و علیرضا خردمند از تیم خوزستان در رشته تپانچه، امیرمحمد شهسواری از تیم هرمزگان  و علی شیخیان از تیم هوافضای یک، در رشته تفنگ نشان طلا را بر گردن آویختند.

تیم هوا فصا قهرمان تکواندو 

سخنگوی این مسابقات ادامه داد: همچنین در رشته  تکواندو تیم هوافضا سپاه برسکوی قهرمانی ایستاد، تیم های نیروی دریایی یک و زنجان هم به ترتیب دوم و شدند.

یارمحمدی افزود: دربخش انفرادی نیز علی هاجری، محمد امانی، محمدیان شکوری، محمدصادق حسینی، محمد عرفان نقی زاده، مصطفی ترک، علی یرسیان، مهدی مجیدی، محمدحسین رجبی، رضا شاکری، علی اعم شعاع، امیرحسین محمدی و فرهاد کوچکی مدال های طلای رده های سنی مختلف را بدست آوردند.

 رقابت های ورزشی جشنواره شمیم خانواده سپاه با شرکت یک هزار ۸۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در ۶ رشته در شیراز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha