بنیاد احسان ۳ میلیارد ریال به گروه های جهادی خراسان شمالی اختصاص داد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی گفت: بنیاد احسان سه میلیارد ریال به ۴۵ گروه جهادی استان در راستای اجرای طرح غدیر اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، محمدنبی شکیبایی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احسان غدیر، طرحی کشوری است که به فراخور سایر استان ها در خراسان شمالی نیز از ۲۷ تیرماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد و برخلاف گذشته اعتباری در اختیار گروه های جهادی فعال و سازمان یافته قرار می گیرد تا در قالب غذای گرم بین نیازمندان توزیع کنند.

وی افزود: بخشی از اعتبار نیز توسط گروه های جهادی با مشارکت نیکوکاران تامین می شود.

شکیبایی ادامه داد: همچنین امسال برخلاف سال های گذشته طرح اطعام غدیر محدود به مرکز استان نیست و سایر شهرستان ها نیز با فعالیت گروه های جهادی از آن بهره مند می شوند.

وی داشتن شبکه مردمی قوی و شناخت نیازهای مردم را از ملاک های اصلی گروه های جهادی در اجرای طرح احسان غدیر دانست.

شکیبایی با اشاره به خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم خراسان شمالی، گفت: به تازگی حدود ۵۰۰ نفر از نیازمندان در گرمه از خدمات دانپزشکی طرح لبخند بهره مند شدند.

برگزاری کاروان شادی غدیر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به برنامه های محوری عید غیر، اظهار داشت: کاروان شادی‌ از برنامه های اصلی است که در عصر روز عیدغدیر از میدان شهید آغاز و تا پارک شهر بجنورد ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام جلیل محمدی برنامه‌های مختلف فرهنگی واجرای موکب توسط دستگاه‌های اجرایی، قرعه‌کشی و اهدای هدایا را از برنامه‌های این مراسم عنوان کرد.

وی با اشاره به پخت ۱۴ دیگ غذا در امامزاده سیدعباس(ع) بجنورد، گفت: علاوه بر این در ۴۱ نقطه خراسان شمالی غذا پخت و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha