۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۵
کد خبر: 84823363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار پاکدشت: خدمت به مردم رهاورد فرهنگ غدیر است

پاکدشت - ایرنا - فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: خدمت به مردم و توجه به مدیریت جهادی، رهاورد فرهنگ غدیر است که به امانت به مسئولان رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن اردستانی در مراسم افتتاح دو طرح عمرانی شهر فرون‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت اظهار داشت : مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات از سوی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و همه موظفند تا با تکیه بر مدیریت جهادی که یکی از رهاوردهای فرهنگ غدیر است، بهترین امکانات را در اختیار افراد جامعه قرار دهند.

وی تصریح کرد: امروز دولت سیزدهم تلاش دارد تا با وجود تمامی محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی، بهترین خدمات را به مردم ارائه کرد و مسئولان نیز تلاش دارد تا در سایه همدلی و همراهی و تکیه بر مدیریت جهادی و شبانه‌روزی، زمینه توسعه روزافزودن جامعه را فراهم کنند.

اردستانی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت بر لزوم تبیین  ابعاد مختلف عید غدیر خم در جامعه تأکید کرد و افزود: مسئولان در کنار اقدامات عمرانی و ایجاد امکانات رفاهی باید در زمینه تبیین ابعاد مختلف واقعه غدیرخم اقدام کرده و با فضاسازی فرهنگی، بیش از گذشته فرهنگ ولایتمداری که نجات‌بخش جامعه اسلامی از گزند توطئه‌های دشمنان است را ترویج دهند.

فرماندار پاکدشت اظهار داشت: شهر فرون‌آباد به دلیل نوپا بودن از مشکلات و کمبودهایی در حوزه زیرساخت رنج می‌برد که باید با احصاء این مشکلات و اولویت‌بندی مسئولان، این مسائل و مشکلات رفع شود.

فرماندار پاکدشت: خدمت به مردم رهاورد فرهنگ غدیر است


افتتاح دو طرح شهری در فرون‌آباد
شهردار فرون‌آباد نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: فرون‌آباد به دلیل قرار گرفتن در دروازه ورودی شهرستان پاکدشت و خروجی استان تهران و استقرار هزاران واحد صنعتی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و اتصال آن به بزرگراه امام رضا(ع) مورد خواست همیشگی مردم این شهر بوده است.

احسان درویشی افزود: طرح بلوار امام خمینی(ره) فرون‌آباد به عرض ۵۰ متر و به طول یک کیلومتر در کمتر از یک‌سال با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا شده و مرکز شهر را به بزرگراه امام رضا(ع) متصل می‌کند.

وی تصریح کرد: علاوه بر این بلوار، میدان بسیج شهر فرون‌آباد نیز که با اعتبارات شهرداری احداث گردیده، به مناسبت دهه امامت و ولایت به بهره‌برداری رسید که این مهم نقش به سزایی در کاهش ترافیک و افزایش ایمنی مسیرهای دسترسی شهر دارد.

وی با اشاره به بودجه ۸۵۰ میلیارد ریالی شهرداری فرون‌آباد در سال جاری گفت: به منظور تحقق عدالت در اجرای طرح‌های شهری، شهرداری فرون‌آباد آسفالت کلیه کوچه‌ها و معابر شهر را در دستور کار قرار داده و با اجرای طرح تعریض دو ورودی فرون‌آباد اول و دوم به بزرگراه امام رضا(ع) زمینه توسعه این شهر را فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، شهر فرون‌آباد دروازه ورودی شهرستان پاکدشت محسوب می شود که با بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری جنوب شرق تهران در مسیر بزرگراه امام رضا(ع) و در حاشیه کمربندی جنوبی شهرستان واقع شده است.
موقعیت خاص این شهر در نزدیکی به تهران و مجاورت با محور ترانزیتی شرق کشور باعث شده بیش از یک هزار و ۳۵۰ واحد صنعتی در آن مستقر و عملا این منطقه به یک شهر صنعتی تبدیل شود.
شهرستان پاکدشت با ۳ شهر فرون‌آباد، پاکدشت و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha