۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبر: 85211140
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت‌رسانی به مردم فرون‌آباد پاکدشت با افتتاح هفت طرح شهری ادامه دارد

پاکدشت - ایرنا - شهردار فرون‌آباد از توابع شهرستان پاکدشت گفت: به منظور توسعه خدمت‌رسانی به شهروندان ساکن فرون‌آباد، هفت طرح مهم شهری همزمان با هفته دولت در این شهر آماده بهره برداری است.

مجتبی ملکشاهی روز شنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مدیریت شهری شهر فرون‌آباد به منظور توسعه خدمت رسانی به شهروندان فرون‌آبادی و بیان کارامدی نظام مقدس جمهوری اسلامی، همزمان با هفته دولت هفت طرح مهم شهری را با اعتباری بالغ بر ۳۳۵ میلیارد ریال افتتاح می‌کند.

وی افزود: طرح‌های شاخص مدیریت شهری فرون‌آباد که در طول هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد شامل اجرای سنگ فرش معابر با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال، زیرسازی، لکه گیری و آسفالت معابر شهر با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، احداث زمین چمن مصنوعی مسکن مهر امین با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال، اجرای جدول گذاری نهر کمربندی و معابر سطح شهر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و بازگشایی و طرح تعریض راه بین ۲ مسکن مهر با اعتبار ۷۶ میلیارد ریال است.

انی مسئول همچنین از احداث فاز نخست آرامستان شهر به مساحت ۹ هکتار و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، احداث اولین باغ راه شهر در بلوار ۳۵ متری امام خمینی (ره) با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال و همچنین خرید تجهیزات و لوازم آتش نشانی نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به عنوان دیگر طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت در شهر فرون‌آباد پاکدشت یاد کرد.

شهردار فرون‌آباد افزود: علاوه بر طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت، در حال حاضر عملیات های تعریض پل‌های سطح شهر، طرح توسعه آرامستان شهر، بازگشایی و طرح تعریض راه‌های دسترسی شهر، و چندین طرح مهم عمرانی در مناطق مختلف این شهر در حال اجراست که به زودی افتتاح می‌شود.

شهرستان پاکدشت با ۳ شهر فرون‌آباد، پاکدشت و شریف آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

شهر فرون‌آباد دروازه ورودی شهرستان پاکدشت محسوب می شود که با بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری جنوب شرق تهران در مسیر بزرگراه امام رضا(ع) و در حاشیه کمربندی جنوبی شهرستان واقع شده است.

موقعیت خاص این شهر در نزدیکی به تهران و مجاورت با محور ترانزیتی شرق کشور باعث شده بیش از یک هزار و ۳۵۰ واحد صنعتی در آن مستقر و عملا این منطقه به یک شهر صنعتی تبدیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha