روایت «عطر بیدار زمین» در نیاوران

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۶
کد خبر: 84823884
روایت «عطر بیدار زمین» در نیاوران

تهران- ایرنا- گروه «راما» کنسرت «عطر بیدار زمین» را با همکاری مهرداد پازوکی (پیانیست) و محمد یادگار(آواز) در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایرنا، گروه راما دوشنبه (۲۷ تیرماه) ساعت ۲۱ کنسرت عطر بیدار زمین را با همکاری مهرداد پازوکی (پیانیست) و محمد یادگار (آواز) در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌برد.

پازوکی پیانیست، وکالیست و آهنگساز پیشکسوت بعد از ۲۰ سال دوری از فضای جدی موسیقی، قطعاتی را در همراهی با آواز یادگار خواننده باسابقه موسیقی ایرانی اجرا خواهد کرد. در این کنسرت پازوکی و یادگار در قالب گروه دو نفره راما، قطعاتی همچون عطر بیدار زمین، به سفر فکر نکن، زنده وار، سایه سرگردان، سبز، خواب آیینه، کویر، آرزوی نقش بر آب و .... را اجرا خواهند کرد.

پازوکی فوق لیسانس آهنگسازی و خالق آلبوم‌های یاد استاد، پاییز، جام عشق، ساقی رضوان، خنده بارون، راما، ترانه ساز، با تو می‌گویم، به سفر فکر نکن، عطر بیدار زمین و نشان عشق است.

محمد یادگار فعالیت موسیقی را از نوجوانی و با ساز نی آغاز کرد، وی حدود ۲ سال در مرکز حفظ و اشاعه موسیقی شاگرد کرامت اصلانی بود و بعد از آن سه سال آواز را نزد حسن گلپایگانی آموخت، سپس یک سال شاگرد مظفر شفیعی و ۲سال شاگرد معصومه مهرعلی و یک سال هم شاگرد احمد ابراهیمی بوده است. یادگار همچنین به مدت ۲ سال آموزش ضرب و سلفژ را نزد صادق تعریف گذرانده است.

روایت «عطر بیدار زمین» در نیاوران

پازوکی از سال گذشته در همکاری با یادگار قطعاتی را در قالب مجموعه موسیقی به سفر فکر نکن به صورت دیجیتال منتشر کرده است و این نخستین اجرای صحنه‌ای او بعد از گذشت دو دهه کناره‌گیری از فضای رسمی موسیقی ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha