موسسه فرهنگی «روایت شهدای مدافع سلامت» تاسیس شد

تهران - ایرنا - تفاهم نامه مؤسسه فرهنگی «روایت شهدای مدافع سلامت بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد و امضا شد.

به گزارش ایرنا از وبدا، نخستین همایش ملی «لاله‌های سپید،» یادمان شهدای مدافع  سلامت ، صبح امروز (یکشنبه ۲۶ تیرماه) با حضور دکتر بهرام عین‌ اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، استاد برجسته حوزه و دانشگاه،  حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران و دکتر جعفر میعادفر رئیس اورژانس کل کشور در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد. 

در حاشیه همایش لاله های سپید، تفاهم نامه موسسه فرهنگی «روایت شهدای مدافع سلامت» توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و  رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امضا شد. 

در این همایش همچنین با حضور دکتر بهرام عین‌ اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر امیر حسین قاضی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پایگاه اینترنتی  شهدای مدافع سلامت به نشانی lalehayesepid.ir رونمایی شد. 

مدافعان سلامت باید به مردم معرفی شوند

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از این اقدام سازنده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برگزاری همایش برای شهدای سلامت تقدیر و تشکر می‌کنیم چرا که کار ارزشمندی است و مدافعان سلامت باید به مردم شناسانده شوند.

 امیرحسین قاضی‌زاده معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین همایش لاله‌های سپید ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای سلامت اظهار داشت: کادر درمان و سلامت برای حفظ جان مردم جانانه از خود گذشتگی کردند بنابراین بر همه مسئولان و مردم واجب است که در این زمینه قدر شناس باشیم.

وی افزود: باید شهدای خود که قهرمانان واقعی هستند را به جامعه معرفی کنیم تا چراغ راه آیندگان باشند. 

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:  هرچند که در بین شهدای سلامت  افراد مشهور بودند و افراد نام آشنای شناخته شده علمی هم حضور داشتند اما عمده این افراد گمنام بودند که قلب های بزرگی داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha