۲۶ تفاهم‌نامه پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردمی در آذربایجان‌غربی منعقد شد

ارومیه - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی گفت: تفاهم‌نامه پاسخگویی سریع به درخواست‌های مردمی با همراهی ۲۶ دستگاه اجرایی پرمخاطب در استان منعقد شد.

منصور میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دستگاه های اجرایی و خدماتی، مخاطب بیشترین درخواست ها در سامانه ۱۱۱ (سامانه ارتباط مردم و دولت) بودند.

وی اضافه کرد: این تفاهم‌نامه در ۱۰ ماده و پنج تبصره به ‌منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود بین مدیران سامانه ۱۱۱ استان آذربایجان غربی و دستگاه‌های خدمت رسان منعقد شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: این توافق ها با هدف پاسخگویی صحیح و سریع به درخواست‌های مردمی، ایجاد بستری مناسب برای تعامل آسان و سریع مردم و دولت، تدوین روشی کم‌هزینه برای مردم در ارائه تقاضاها و عدم مراجعه مستقیم و غیرضروری به دستگاه‌های اجرایی تدوین شده است.

میرزایی اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم، پاسخگویی سریع به مردم است و در این راستا ظرفیت های موجود به‌کارگیری می‌شود تا رضایت‌مندی عمومی حاصل شود.

به گزارش ایرنا، سامد ( سامانه ارتباط مردم و دولت) با شماره ۱۱۱ پذیرای درخواست های شهروندان در حوزه های مختلف است و هرهفته مدیران دستگاه های مختلف، دراین مرکز حاضر می شوند تا پاسخگوی درخواست های مردمی باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha