منصور میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دستگاه های اجرایی و خدماتی، مخاطب بیشترین درخواست ها در سامانه ۱۱۱ (سامانه ارتباط مردم و دولت) بودند.
وی اضافه کرد: این تفاهمنامه در ۱۰ ماده و پنج تبصره به منظور استفاده از ظرفیتهای موجود بین مدیران سامانه ۱۱۱ استان آذربایجان غربی و دستگاههای خدمت رسان منعقد شده است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: این توافق ها با هدف پاسخگویی صحیح و سریع به درخواستهای مردمی، ایجاد بستری مناسب برای تعامل آسان و سریع مردم و دولت، تدوین روشی کمهزینه برای مردم در ارائه تقاضاها و عدم مراجعه مستقیم و غیرضروری به دستگاههای اجرایی تدوین شده است.
میرزایی اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم، پاسخگویی سریع به مردم است و در این راستا ظرفیت های موجود بهکارگیری میشود تا رضایتمندی عمومی حاصل شود.
به گزارش ایرنا، سامد ( سامانه ارتباط مردم و دولت) با شماره ۱۱۱ پذیرای درخواست های شهروندان در حوزه های مختلف است و هرهفته مدیران دستگاه های مختلف، دراین مرکز حاضر می شوند تا پاسخگوی درخواست های مردمی باشند.
نظر شما