۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹
کد خبر: 84824927
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بزم شادمانه غدیر در جنوب فارس

۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹
کد خبر: 84824927
بزم شادمانه غدیر در جنوب فارس

لارستان- ایرنا- خیابان ها و فضای شهری و سردر مغازه ها و هر کوی و برزن در لارستان و دیگر شهرها و روستاها و بخش های مختلف جنوب فارس شکوهی از نام علی (ع) گرفته و بزم عیدانه غدیر اینجا چه با شکوه و پرعظمت برپاست.

هر خیابان و مسجد و محله ای در شهرهای مختلف این دیار از همان آغاز دهه ولایت و امامت، فضایی شورانگیز برای برپایی جشن‌های عیدانه غدیر اعم از مولودی خوانی، سرود، مسابقه، نمایش، پرده‌خوانی، شعرخوانی و هرآنچه که ستایش امیر مومنان بود و دل‌ها و قلبهای عاشقان علی را شادمان می سازد شده و البته در  شبانه روز گذشته این سرور و شادمانی به اوج رسیده است.

در هر خیابانی که پای می گذاری جوانان و نوجوانان مشتاق و دلدادگان به مولای متقیان علی (ع) را می بینی که با برپایی ایستگاه های صلواتی و موکب هایی مشتاقانه به عاشقان و محبان علی (ع) خوش آمد می گویند و با سینی‌های پرشده از شربت و شیرینی از رهگذران و سرنشینان خودروها پذیرایی می کنند.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و اعضای شورای تامین و نیروهای نظامی و انتظامی هم طی شبانه روز گذشته در کار پذیرایی و توزیع شربت و شیرینی در این عید خجسته سهیم شدند.

بزم شادمانه غدیر در جنوب فارس

گزارش ها از شهرستان گراش و مشهور به شهر امیرالمومنین علی (ع)  نیز حاکی است که آیین های جشن و شادمانی در شبانه روز گذشته در این شهر به اوج رسیده و همچنان محبان و دوستداران اهل بیت (ع) و در سطح میادین و خیابان ها و مساجد مشغول شادمانی و سرور هستند.

همچنین به همت جوانان و مردم خداجوی و محبان اهل بیت (ع) این شهرستان بیش از دهها هزار بسته های غذایی بین مستمندان و محله های فقیر شهر توزیع شد.

امروز همچنین محبان و عاشقان مولای متقیان در اجتماعی عظیم در مسجد اعظم لار گرد هم آمدند و مسرورانه و لبیک گویان در این عید ولایت و به شکرانه عهدی که با مولایشان بسته اند این روز بزرگ را گرامی داشتند.

بزم شادمانه غدیر در جنوب فارس

همچنین به همت پایگاه شهید اسماعیل شاکری و هیات امنای مسجد جامع لار بیش از ۱۰ هزار وعده غذای گرم بین مردم توزیع شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha