۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84825460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کمیته امداد میامی: پنج هزار پُرس غذای گرم توزیع شد

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی گفت: پنج هزار پُرس غذای گرم به مناسبت عید سعید غدیر خم توسط مراکز نیکوکاری این شهرستان طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

مرتضی نوروز پور روز سه‌شنبه ضمن تبریک عید سعید غدیر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در هفت مرکز نیکوکاری شهرستان پنج هزار پُرس غذای گرم به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پخت و در مناطق کم برخوردار توزیع شد.
وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی در دهه ولایت و امامت از دیگر اقدام‌های این نهاد محسوب می‌شود، ابراز داشت: در این مرحله بسته‌های کمک معیشتی به تعداد ۸۲۰ سبد کالا به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال اهدا شد. 
نوروزپور ادامه داد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، گوشت قرمز، مرغ و ماهی بود که در مناطق هدف از قبل شناسایی شده توسط مراکز نیکوکاری توزیع شد.

کمک به پرداخت هزینه درمانی و ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و تربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و کمک به امر ازدواج مددجویان از جمله خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.

کمیته امداد ۲۰ خدمت به نیازمندان ارایه می‌کند که تامین جهیزیه، کمک هزینه‌های درمانی، تسهیلات اشتغالزایی، ساخت و ساز مسکن و هزینه‌های تحصیلی از جمله آنهاست.
۲ هزار و ۷۸۱ خانوار با جمعیت پنج هزار و ۶۰۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) میامی هستند.
شهرستان میامی با دو بخش مرکزی و کالپوش با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha