۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹
کد خبر: 84825628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش رئال‌مادرید به بارسای جدید چیست؟

۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹
کد خبر: 84825628
واکنش رئال‌مادرید به بارسای جدید چیست؟

تهران - ایرنا - کهکشانی‌ها علی‌رغم خریدها و نقل و انتقالاتی که بارسا در حال انجام آن است، برنامه‌ای برای تقویت خود ندارند و بنابر تصمیم روسای باشگاه، دیگر اقدامی مبنی بر جذب بازیکن صورت نخواهد گرفت.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، ‌ «دیگر هیچ امضایی وجود نخواهد داشت.» جمله صریحی بود که «کارلو آنچلوتی» چند روز پیش وقتی از او در مورد احتمال ورود بازیکنان جدید به رئال‌مادرید پرسیده شد عنوان کرد.

او همچنین اعلام کرد که با چوآمنی و رودیگر، سهمیه ورود تکمیل شده و در هر صورت تنها خروجی وجود خواهد داشت. به‌این‌ترتیب، به نظر می‌رسد رؤسای رئال‌مادرید ترسی از مواجهه با روند جذب و تمدید باشگاه بارسلونا با بازیکنانی همچون کریستیسن، رافینا، لواندوفسکی و کیسیه ندارد. ضمن اینکه کهکشانی‌ها معتقدند باید به آنچه که دارید اعتماد کنید و این چیز کمی نیست.

تارنمای اسپانیایی «ال موندو» با اشاره به وضعیت نقل‌وانتقال ۲ رقیب در کشور ماتادورها، نوشت: در فوتبال هیچ‌چیز قابل‌پیش‌بینی نیست و احتمال تغییر تا آخرین روز زیاد است.

به نوشته این تارنما، ال‌کلاسیکو، نخستین میدان محک ۲ رقیب است و نتیجه نقل و انتقالات و کری خواندن‌های کهکشانی‌ها و آبی اناری‌های جدید هم در این دوئل مشخص می‌شود؛ جایی که می‌توان تیم آنچلوتی را سنجید و فهمید که در مقایسه با رقیب خود بالاترین فرصت برای پیشرفت را دارد یا چقدر برتر یا پایین‌تر است.

تاکنون بارسلونا، فرانک کسیه، آندریاس کریستینسن، رافینا،‌ روبرت لواندوفسکی را خریداری کرده‌ است و طبق پیش‌بینی رسانه‌ها، بارسلونا یک خرید دیگر نیز خواهد داشت که هفته آینده نهایی می‌شود. بازیکن مورد نظر،‌ سزار آزپیلیکوئتا از چلسی است که راهی لالیگا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha