سمنان استان دوم کشور در اشتغالزایی است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان گفت: استان‌ سمنان رتبه دوم‌ کشور را در زمینه تحقق تعهد ایجاد اشتغال به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا هاشمی روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری ابراز داشت: دستگاه های اجرایی استان‌ بر اساس جدول‌ زمان بندی، اهتمام ویژه در تحقق تعهدات‌ خود در زمینه اشتغال داشته باشند.
وی ادامه داد: ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهی استان سمنان از طریق بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، امری ضروری است و باید این راهبرد در اولویت های کاری کارگروه‌ تخصصی اشتغال استان قرار بگیرد.
هاشمی تاکید کرد که امید است با تقویت و ادامه روند اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال، در آینده شاهد این باشیم که هیچ جوانی در استان دغدغه اشتغال نداشته باشد.
وی‌یادآور شد: برای‌ پرداخت‌ تسهیلات در زمینه اشتغال زایی از طریق پرداخت به واحدهای تولیدی و برای مشاغل خانگی‌، محدودیتی وجود ندارد.
استاندار سمنان تصریح کرد: اشتغال در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان و تولید ثروت و ارزش افزوده در روستاها مورد توجه باشد.
هاشمی افزود: برای تامین و خودکفایی در زمینه مسکن‌ محرومان‌ به‌وسیله کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) اقدامات‌ خوبی انجام شده‌ که‌ امید است در زمینه اشتغال محرومان نیز این راهبرد مورد توجه باشد.

استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا در زمینه ثبت نام کنندگان جویندگان کار به تفکیک شهرستانی بررسی و پایش صورت گیرد تا بومی های هر منطقه به منظور برنامه ریزی های لازم، مشخص شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha