۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸
کد خبر: 84825922
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان به عنف طلا در هرمزگان دستگیر شدند

۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸
کد خبر: 84825922
سارقان به عنف طلا در هرمزگان دستگیر شدند

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری باند سه نفری سارقان به عنف شهرستان پارسیان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه پلیس استان سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: پس از یک فقره سرقت به عنف طلا از منزل افراد سالخورده در شهرستان پارسیان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پارسیان با انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت سارقان سابقه دار غیربومی و مستقر در شهرستان لامرد استان فارس را شناسایی کردند.

رییس پلیس استان ادامه داد: ۲متهم سارق به عنف در حال عبور از ایست و بازرسی لاورچهو شناسایی و دستگیر شدند که در بازرسی از خودرو آنان افشانه (اسپری) فلفلی و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

سردار جعفری اضافه کرد: متهمان به پلیس آگاهی پارسیان منتقل شدند که در بازجویی های اولیه منکر هر گونه سرقت شدند اما پس از مواجه شدن با دلایل و مستندات  قوی به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

به گفته این مقام انتظامی، در ادامه تحقیقات یکی دیگر از همدستان آنان نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و هر سه متهم به دادگاه معرفی و سپس  روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha