۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 84827370
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روند ابتلا به کرونا در کیش صعودی است

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۸:۴۹
کد خبر: 84827370
روند ابتلا به کرونا در کیش صعودی است

کیش - ایرنا - رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: روند ابتلا به کرونا در این جزیره همچنان رو به افزایش است و رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و تزریق دز یادآور واکسن کرونا تاکید می‌شود.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه مرکز توسعه سلامت کیش، محمد رضا ضانیا اظهار داشت : روند ابتلا به کرونا صعودی بوده و این هفته هم نسبت به هفته گذشته افزایش چشمگیری داشته است  و این روند همچنان رو به افزایش خواهد بود.
وی افزود: طی سه هفته گذشته مراجعات سرپایی به بیمارستان‌ و مراکز بهداشتی و درمانی افزایش یافته و تعداد شهرهای قرمز نیز افزایش جدی داشته است.
سخنگوی شورای سلامت کیش بر ضرورت آمادگی در مقابله با موج جدید بیماری کووید۱۹ تاکید کرد یاداور شد: امیدواریم این افزایش‌ها به‌اندازه موج‌های گذشته نباشد و زودتر از زمان پیک بگذریم.
وی با اشاره به آمار و ارقام بالای مبتلایان به کرونا در کشورهای دیگر اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که در چند هفته آینده موج هفتم به پیک خود برسد و بعد از این مدت شاهد افت تعداد ابتلاها و بستری‌ها باشیم.
رضانیا گفت: روز گذشته خانم ۹۱ ساله دارای بیماری زمینه‌ای فشار خون، با علائم تب، سرفه، ضعف و بی حالی و کاهش سطح هوشیاری که در بیمارستان کیش بستری بوده علی رغم همه تلاش‌های انجام شده فوت کرد.
رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: تنها راه پیشگیری از بروز بحران، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و تزریق دوز یادآور واکسن کروناست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha