۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۸
کد خبر: 84827379
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای نگهبان ارزش‌های اسلامی را حفظ کرده است

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۸
کد خبر: 84827379
شورای نگهبان ارزش‌های اسلامی را حفظ کرده است

بندرعباس - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت : شورای نگهبان با نظارت مستمر خود بر قوانین، از ارزش‌های اسلامی بر اساس دو اصل اسلامیت و جمهوریت حفاظت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید سلحشور  روز چهارشنبه در همایش بصیرتی ناظرین شورای نگهبان به مناسبت سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان در این شهرستان اظهار داشت: ارگان‌هایی مانند سپاه پاسداران، بسیج، شورای نگهبان و سایر نهادهای انقلابی از رویش‌ها و ثمرات پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی هستند که توانسته‌اند با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور، اثر بخشی خود را در حفظ دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات برسانند.

وی افزود : در بیان ارزش و جایگاه شورای نگهبان باید به کلام امام راحل رجوع کرد که فرمودند؛ اگر شورای نگهبان نبود، انقلاب اسلامی به سرنوشت مشروطیت دچار می‌شد.

 سلحشور با اشاره به اقدامات مهم شورای نگهبان و دفاتر نظارت بر انتخابات گفت: شورای نگهبان در طول حیات بابرکت خود و به اقتضای تحولات داخلی و جهانی، تصمیماتی تاریخی و حساس اتخاذ کرده که باعث شده تا ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در حوزه انتخابات حفظ شده و انحراف در این ارزش‌ها ایجاد نشود.

نماینده دولت در شهرستان میناب تصریح کرد: دولت سیزدهم و تمامی کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا همگام با شورای نگهبان در حوزه اجرا از ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کنند و همراه با این نهاد نظارتی، در زمینه برگزاری انتخابات بر اساس قانون حرکت کرده و اجازه ندهند تا خللی در برگزاری این رویداد مهم سیاسی به وجود آید.

شهرستان میناب با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس  واقع شده است.

اخبار مرتبط