۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبر: 84827439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش باد در خراسان رضوی ادامه دارد

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۸
کد خبر: 84827439
وزش باد در خراسان رضوی ادامه دارد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: پدیده غالب در استان خراسان رضوی افزایش سرعت وزش باد تا اوایل هفته آینده خواهد بود.

زهرا عنایتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رخداد در مناطق بادخیز استان همراه با گرد و خاک و غبار، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بروز خسارات پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین طبق تحلیل نقشه ها و مدلهای هواشناسی هوای گرم تا روز شنبه هفته آینده در این استان ماندگار است و سپس کمی از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۲ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند و در همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با ۶۸ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

عنایتی افزود: دمای هوای شهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۳ و ۳۹ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش بینی می‌شود امروز نیز در گرمترین ساعت با یک درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۸ درجه و در خنک ترین ساعت بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۲۳ درجه بالای صفر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha