۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۰
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84827514
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی شاهرود: سارق مسلح احشام دستگیر شد

شاهرود - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی باند سرقت مسلحانه احشام و دستگیری عامل اصلی این سرقت توسط کارآگاهان پلیس خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی انتظامی شاهرود، سرهنگ علی کریمی روز چهارشنبه اظهار داشت: بامداد چهاردهم تیرماه یک مورد سرقت مسلحانه احشام در حوالی یکی از روستاهای بخش بسطام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی با بیان اینکه با حضور مأموران در صحنه وقوع جرم و بررسی های لازم، افزود: در پی بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد ۶ سارق با یک قبضه سلاح شکاری و چاقو به یک واحد دامداری در حاشیه جاده وارد و با بستن دست و پای نگهبان تعداد ۶۲ رأس دام سبک را به سرقت بردند.

کریمی با اشاره به حساسیت موضوع از تشکیل تیم‌های ویژه پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و ابراز داشت: با اقدام‌های شبانه روزی در نهایت عاملان سرقت که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند، شناسایی و با گرفتن نیابت قضایی و اعزام گروه‌های ویژه دستگیری، عامل اصلی سرقت در مخفی‌گاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه متهم پس از دستگیری به این شهرستان انتقال داده شد، اظهار داشت: متهم پس از بازجویی به سرقت احشام با هم‌دستی پنج نفر دیگر اعتراف کرد.

به گفته وی، همه افراد هم‌دست در این پرونده شناسایی و تلاش در جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha