۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۲۱
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 84828139
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح جامع ترافیک در شورای شهر دزفول  تصویب شد

دزفول-ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: اجرای طرح جامع ترافیک با انعقاد قرارداد مطالعات و پژوهش ایمن سازی و ساماندهی ترافیک شبکه معابر و تقاطعات دزفول با معاونت پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس در شورای شهر مطرح و تصویب شد.

به گزارش ایرنا محمدحسن پرآور روز چهارشنبه در نود و هفتمین نشست شورای شهر دزفول در سالن جلسات این شورا افزود: سال‌هاست با گره‌ها و معضلات ترافیکی زیادی در دزفول روبرو هستیم و اقدامات انجام شده نه تنها گره‌ها را باز نکرد بلکه مشکلات بیشتر شدند.
وی به گله مندی شهروندان از وضعیت ترافیک اشاره و بیان کرد: قرار است شهردار دزفول مهندسان کارشناسی  برای طرح جامع ترافیکی دزفول انتخاب کند که این افراد مهندسان کارشناس با سابقه طولانی در اجرای طرح‌های ترافیکی در شهرهای بزرگ هستند.
رییس شورای اسلامی شهر دزفول بر ضرورت استفاده از دانشگاه‌های دانش بنیان درخصوص رفع مشکلات ترافیکی دزفول تاکید کرد و گفت: برخی مشکلات ترافیکی نیازمند برنامه‌های درازمدت هستند ولی امیدواریم با این راهکار مشکلات ترافیکی تا حدی برطرف شوند.
وی افزود: ۳۰ نقطه بحرانی ترافیکی به صورت ضروری مشخص شده که امیدواریم امروز بعد از انعقاد قرارداد طرح آغاز و مشکلات کمتر شود زیرا تعداد تصادفات و ضرب و جرح ناشی از آن در شهرستان دزفول زیاد است.
رئیس شورای اسلامی شهر دزفول درخصوص وضعیت کرونا نیز گفت: کرونا در شهرستان دزفول دوباره اوج  گرفته و بستری شدن تعدادی از بیماران و شلوغ شدن درمانگاه‌ها و مطب پزشکان بیانگر این است که موازین بهداشتی و پروتکل‌ها باید رعایت شوند.
وی بر ضرورت واکسیناسیون افرادی که هنوز اقدام نکرده‌اند و افرادی که باید دوز چهارم را تزریق کنند، تاکید کرد و افزود: مراکز واکسیناسیون نیز در دزفول فعال هستند و امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها و سلامت جامعه حفظ شود.
به گزارش ایرنا در این نشست درخصوص افزودن پیام نور به شهر دزفول و شهرداری بافت قدیم نیز بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha