۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۹:۲۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84828596
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانداردیلم: اسکله بارانداز  این شهرستان توسعه می‌یابد

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: امتداد خور فعلی و محل استقرار شناور های تجاری و صیادی، جهت توسعه تا جاده خوزستان در نظر گرفته شده و در حال بررسی است و ضلع غربی اسکله بارانداز فعلی جهت تخلیه کالا این بندر به طول ۶٠ متر توسعه پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری دیلم روز پنجشنبه به نقل از ناصر کشاورزی در جلسه ساماندهی سواحل این شهرستان افزود: براساس بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از خور و اسکله بارانداز بندر دیلم و هماهنگی های صورت گرفته ، سه شرکت جهت مطالعه طرح توسعه ساحل به تعاونی لنجداران معرفی شده است و  با نظارت اداره بندر شهرستان طرح توسعه خور و اسکله بارانداز بندردیلم آماده می شود.

وی اظهارکرد: با توجه به گسترش خور تا جاده خوزستان ،محل استقرار اسکله و قایق‌های تفریحی نیز تغییر می کند.

کشاورزی گفت: برای جانمایی محل جدید  خور در حال بررسی و انجام مطالعات لازم هستیم و در زمان فعلی ضلع غربی خور دختر در دستور کار قرار دارد.

رئیس ستاد ساماندهی سواحل دیلم بیان داشت: امیدواریم با اجرای این دو طرح ، مشکل کمبود فضا  برای پارک شناورهای تجاری و صیادی و همچنین مشکل صف طولانی شناورهای تجاری جهت تخلیه کالا برطرف شود.

وی  گفت: با توجه به فصل گرما و خطر آتش سوزی ، برای کاهش زمان انتظار و افزایش سرعت تخلیه کالای شناورهای تجاری در صف تخلیه ،در حال رایزنی جهت افزایش ساعت و روزهای فعالیت گمرک هستیم.

فرماندار دیلم افزود: فعالیت موتورهای چهارچرخ مستقر در ساحل بسیار خطرناک است و باید  ساماندهی آنها هر چه زودتر توسط اداره ورزش و جوانان و با همکاری شهرداری انجام شود.

شهرستان ساحلی و تجاری دیلم در شمال استان بوشهر واقع  است و شغل عمده مردم این منطقه به دریانوردی وابسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha