امام جمعه شهرستان پردیس: امنیت روانی حق مردم و نباید به مخاطره بیفتد

پردیس - ایرنا - امام جمعه شهرستان پردیس گفت: رسانه‌ها و تریبون‌داران مختلف نباید به بهانه تأمین حق مردم برای دانستن، حق امنیت روحی و روانی آنان را در معرض مخاطره و تعرض قرار بدهند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی – سیاسی  نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: دنیا پر از خبرهای خوب و بد هست و مردم حق دارند که خبرهای خوب و خبرهای بد را بدانند.

وی ادامه داد: روایت صحیح و درست و جامع ، برجسته‌ نکردن بُعد منفی از خبر، داشتن رویکرد تحلیلی و راه ‌حل ‌محور رعایت توازن و توجه به سن و ویژگی‌های مخاطبان راهکارهایی برای تقویت امنیت روانی مردم است.

خودداری غرب از دادن تضمین به ایران در موضوع هسته ای

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بدون تردید، غرب در برابر حل ‌و فصل موضوع هسته‌ای ایران از ارائه تضمین به ایران خودداری می‌کند تا ساختار تحریم‌های حداکثری علیه ایران دست‌نخورده باقی بماند و بعداز اجرای توافق هم تعلیق موقت تحریم‌ها، بدون ارائه هیچ نوع تضمین باشد تا انتفاع اقتصادی ایران از توافق صورت نگیرد.

حسینی با اشاره به نمایش اقتدار دریایی ایران دررونمایی از ناودسته پهپادی، توضیح داد: نیروی دریایی راهبردی ارتش با حمل انواع پهپادهای رزمی، شناسایی و انهدامی در ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی رونمایی کرد و بر پهنه آب‌های اقیانوس هند به پرواز در آمده و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

وی ضمن گرامیداشت پنجم مردادچهل و سومین سالگرد اقامه اولین نمازجمعه رسمی جمهوری اسلامی ایران در تهران  که به امامت آیت ‏اللَّه طالقانی برگزار شد ، اظهار داشت: نمازجمعه پایگاه معنویت و مقاومت است.

امام جمعه شهرستان پردیس تاکید کرد: کار را باید به مردم سپرد، مسئولین و نهادها باید به این بلوغ برسند که کار را باید به دست مردم سپرد که قرارگاه فرهنگی شهرستان در همین راستا شکل گرفته است.

حسینی با اشاره به نقشه راه نظم جدید منطقه ای توسط مقام معظم رهبری در اجلاس سه جانبه، توضیح داد: هشدار نسبت به تهاجم نظامی ترکیه به شمال سوریه،مسدودسازی مرز ایران و ارمنستان، اخراج آمریکا از شرق فرات در سوریه و کنارگذاشتن تدریجی دلار از مبادلات اقتصادی جهان بخشی از هشدار های مقام رهبری هستند.

وی افزود: این اجلاس بدون آمریکا برگزار شد و مسیری را طی کرد که برخلاف سیاست های آمریکا است.

امام جمعه شهرستان پردیس از حضور پر شور مردم در پیاده روی صبح جمعه  و همکاری و تعامل دستگاههای خدمات رسان شهرستان برای برگزاری این همایش ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha