۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85109039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید امامان جمعه شهرستانهای استان تهران بر مبارزه با فساد

شهرری - ایرنا - امام جمعه شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر مبارزه با فساد، قاطعیت در برخورد و به دور از شعارزدگی را با مفسدان خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در مبارزه با فساد باید عملی، با قاطعیت و بدون تاخیر عمل کنیم، شعار ندهیم و شفاف سازی، اطلاع رسانی دقیق را برای آشفتگی مفسدین و اطمینان قلبی مردم داشته باشیم.

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پردیس اظهار داشت: دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی هماهنگ باشند و در این مبارزه از نیروهای متعهد بهره گیری شود.

وی با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم از تریبون مقدس نماز جمعه، امید مردم را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: نماز جمعه و تریبون آن در خدمت مردم است و تمام مشکلاتی که در شهرستان مورد غفلت یا بی‌توجهی بوده را پیگیری و با شفافیت و با احترام کامل از طریق این تریبون مقدس به گوش مسئولین مربوطه رسانده‌ایم.

خطیب جمعه پردیس افزود: خوشبختانه در برخی از آنها، مسئولین مربوطه پای کار آمده و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات انجام می‌دهند که از آنان تشکر می‌کنیم.

حسینی ادامه داد: مسکن مهر یکی از مشکلات بزرگ شهرستان است که با تغییرات مدیریت خبرهای خوشی را مبنی بر آغاز به کار شرکت عمران برای تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی و خدمات روبنایی شاهد هستیم.

حسینی با اشاره به حملات بزدلانه و جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل و پاسخ قاطع مقاومت، یادآور شد: صهیونیستها می‌خواهند حملات گسترده ای را به جهاد اسلامی کنند و حماس پاسخ آنها را ندهد و بین گروه‌های مقاومت اختلاف بیاندازند، اما پاسخ مقاومت به مناطق صهیونیست‌نشین بسیار بیشتر از دفعات قبل است.

برخورد قاطع بامحتکران

امام جمعه شهر پرند گفت: مسئولان باید نظارت خود را به موضوع احتکار بیشتر و با قاطعیت با آنان برخورد کنند چون احتکار در نظام اقتصاد اسلامی امر ناپسندی است وموجب گرانی قیمت‌ها می شود.

حجت الاسلام اسماعیل کاظمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر پرند اظهار داشت: وقتی در موضوع احتکار به روایات نگاه می‌کنیم، می‌بینیم برای این موضوع پیامدها و عواقب بسیار ناگواری بیان شده است.

وی افزود: اخلاق اجتماعی، حقوق اجتماعی، آرامش، امنیت و ایمنی اجتماعی، نباید به مخاطره بیافتد چون پیامد خطرناک گرانی را در جامعه افزایش می دهد.

تاکید بر جهاد تبیین

امام جمعه سهرقدس با بیان کارشکنی های دشمنان نظام و وظیفه همگان در جهاد تبیین، گفت: دشمن می خواهد اینطور نشان دهد که جمهوری اسلامی ناکارآمد است و نتوانسته کار خوب ارائه دهد، از باب جهاد تبیین باید خدمات مسوولان را دیده و آنها را بیان کنیم.

حجت‌الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرقدس با اشاره به روز ۲۴ اردیبهشت، سالروز لغو امتیاز تنباکو اظهار داشت: به فرمان و فتوی آیت‌الله میرزای شیرازی در این روز مردم با تأسی از ایشان قدرت اسلام و مرجعیت شیعه را به دنیای آنروز نشان دادند و موجب لغو این امتیاز شدند.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به هفته هلال احمر خاطرنشان کرد: به صورت ویژه از این مجموعه که در داخل و خارج از کشور همیشه آماده خدمت رسانی هستند و به طور کلی اگر برای انسان‌ها و بشریت مشکلی پیش می آید، پیشتاز کمک هستند، تشکر می کنیم.

جوکار اضافه کرد: هلال احمر از زمانی که در سال ۱۴۰۰ در شهرستان مستقر شد، خدمات فراوانی برای شهروندان ارائه شد و در جای جای شهرستان به همشهریان دست یاری می دهند.

به مناسبت هفته گرامیداشت هلال احمر رئیس جوانان هلال احمر شهرستان قدس مجتبی طاعتی به عنوان سخنران پیش از خطبه ها گزارش عملکرد این مجموعه را ارائه کرد.

جمعیت هلال‌احمر به امکانات و تجهیزات بیشتری نیاز دارد

حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند در حطبه های نماز جمعه این هفته شهر دماوند اظهار داشت: ۱۸ اردیبهشت‌ماه روز صلیب سرخ و هلال احمر را گرامی میداریم و از زحمات تلاشگران امداد و نجات هلال احمر شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: هلال احمر ایران با حضور جوانان داوطلب و ایثارگر با نشاط تر از گذشته در خدمت مردم هستند و برای لحظات سخت آماده اند.

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: متاسفانه اعتبارات هلال احمر با کشور حادثه خیز ایران متناسب نیست؛ این جمعیت به امکانات و تجهیزات بیشتری نیاز دارد.

خطیب جمعه دماوند اضافه کرد: در شهرستان دماوند با وجود دو جاده مهم مواصلاتی و خطر تصادفات جاده ای مربوطه و زلزله خیز و سیل گیر بودن و نیز احتمال بارش برف سنگین در زمستان، امکانات بیشتر امداد و نجات نیاز داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha