به گزارش روز جمعه خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی جهانی افزود: اواخر آبان ماه سال گذشته از سوی نهاد ریاست جمهوری به فراجا ابلاغ شد تا در سفرهای استانی رییس جمهور نماینده تام الاختیار شخص فرمانده کل انتظامی کشور نیز حضور داشته و یک میز ارتباطات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات کارکنان پلیس و سایر اقشار مردم که درخواستهایی در حوزههای مرتبط با فراجا داشته باشند برپا شود.
وی اظهار داشت: هدف از این کار رسیدگی سریع، جامع و کامل به مشکلات و گزارش های کارکنان فراجا و همچنین مشکلات سایر مردم در حوزههای مرتبط با موضوعات انتظامی و ترافیکی است.
نماینده تام الاختیار فرمانده کل انتظامی کشور در سفرریاست جمهوری به استان مرکزی در خصوص استقبال صورت گرفته از میز ارتباطات مردمی فراجا در استانهای مختلف گفت: در هر سفر استانی از ۳۰۰ تا ۶۰۰ مورد گزارش دریافت شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.
سرهنگ جهانی تصریح کرد: تاکنون بالغ بر ۲۱۱ گزارش ازسوی کارکنان پلیس و مردم دریافت و به آنان رسیدگی شده است.
این مقام انتظامی گفت: درخواست های مردم ابتدا در سیستم ثبت و سپس پیامک آن به افراد مراجعه کننده ارسال شده و در اسرع وقت به آنان رسیدگی و حداقل ظرف هفت روز نیز پاسخ داده میشوند.
سرهنگ جهانی در خصوص نحوه ارتباط مستقیم مردم با دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل انتظامی کشور نیز گفت: برای ارتباط مستقیم کارکنان و مردم با این دفتر سامانه ۱۴۷ راه اندازی شده که البته کارکنان پلیس در هر نقطهای از یگان خدمتی خود میتوانند با این شماره تماس گرفته و به طرح مشکلات خود بپردازند.
عضو دفتر ارتباطات مردمی فرمانده کل انتظامی کشور گفت: درخواستها و گزارشهایی که فراگیر بوده و به کل کارکنان انتظامی عمومیت داشته باشند در اختیار فرمانده کل انتظامی کشور رسیده میشود.
سرهنگ جهانی، با بیان اینکه مردم، سرمایه اصلی و پشتوانهای محکم برای فراجا محسوب میشوند اظهار داشت: هدف از راه اندازی سامانه ۱۴۷ و برپایی میز ارتباطات مردمی در استانها، کم کردن فاصله بین مردم و فرمانده کل انتظامی کشور است و مردم از این طریق میتوانند به راحتی با بالاترین مقام انتظامی کشور ارتباط برقرار کرده و حرفها و درخواستهای خود را مطرح کنند.
رئیس جمهور در بیست و نهمین سفر استانی خود روز جمعه ۳۱ تیرماه جاری به استان مرکزی سفر کرد.
نظر شما