۳۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۲۸
کد خبرنگار: 3149
کد خبر: 84829901
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایان تیرماه با ۱۸ مصدوم تصادف جاده ای در خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه مشهد گفت: امروز در اخرین روز تیرماه، سه تصادف جداگانه در جاده های خراسان رضوی ۱۸ مصدوم برجاگذاشت.

محمد علیشاهی شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین حادثه برخورد سه دستگاه خودرو سواری در جاده مشهد به قوچان، سه کیلومتر مانده به پل گلبهار، روستای سلوگرد، در ساعت ۱۷:۵۳ دقیقه ۳۱ تیر ماه بود که ۷ مصدوم داشت. 

وی ادامه داد: پس از وقوع حادثه دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

این مسوول با بیان اینکه این حادثه هیچ فوتی نداشت، ادامه داد: هر ۶ نفر مصدوم این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

پایان تیرماه با ۱۸ مصدوم تصادف جاده ای در خراسان رضوی

وی افزود: دومین حادثه، واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده امام تقی(ع) سمت تربت حیدریه، در ساعت ۱۹:۲۰دقیقه ۳۱ تیر ماه بود که ۶ مصدوم داشت.

علیشاهی ادامه داد: پس از وقوع حادثه یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه هیچ فوتی نداشت، ادامه داد: یک نفر در محل حادثه درمان شد و پنج مصدوم دیگر این حادثه به بیمارستان امدادی شهید کامیاب منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه مشهد اظهار کرد: سومین حادثه، برخورد دو دستگاه سواری پراید در بعد از پلیس راه مشهد به سمت میثاق، در ساعت ۱۴:۴۶ دقیقه ۳۱ تیر ماه بود که پنج مصدوم داشت.

وی افزود: پس از وقوع حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

علیشاهی با بیان اینکه این حادثه نیز هیچ فوتی نداشت، ادامه داد: پنج مصدوم این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha