۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳
کد خبر: 84830665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۲ محکوم مالی یزدی در سال‌جاری از زندان آزاد شدند

یزد- ایرنا- مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد از آزادی ۵۲ محکوم مالی جرائم غیرعمد از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد .

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه یزد، سید مسعود عظیمی گفت: بدهی این مددجویان ۴۳۵ میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال بود که ۳۸۰ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ شد و بقیه این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۵۵ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این افراد فراهم شد.

این مسئول با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد گردیده تعداد ۳۲ مددجو مربوط به محکومین مالی ،تعداد ۱۰ مددجو محکوم پرداخت مهریه، تعداد ۹ مددجو محکوم نفقه و ۱ محکوم پرداخت دیه حادثه کار بودند. 

عظیمی اظهار کرد: از این تعداد آزادی تعداد ۶ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد ۴۶ مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد گردیدند که از این تعداد ۴ مددجو زن و  ۴۸ مددجو مرد بودند .

وی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha