وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شدند

تهران- ایرنا- فدراسیون وزنه‌برداری با رونمایی از پوستر وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، مسافران قونیه را در این رشته ورزشی معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از روز ۱۸ مرداد تا ۲۷ این ماه در کشور ترکیه برگزار خواهد شد. شهر قونیه میزبان این دوره از بازی‌ها است. کاروان ورزشی ایران با نام «پیامبر اعظم» متبرک شده و  شعار آن هم «ایران سرفراز» است.

یکی از رشته‌های اعزامی به این دوره از بازی‌ها وزنه‌برداری است که بنا به اعلام فدراسیون ایران در بخش مردان این مسابقات ۹ نماینده دارد.  میرمصطفی جوادی، رسول معتمدی، حسین سلطانی، پیمان جان، حافظ قشقایی، امیر حقوقی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی و رضا بیرانوند نفرات اعزامی رشته وزنه‌برداری به پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هستند.

سعید علی‌حسینی به عنوان سرمربی و محمدرضا براری به عنوان مربی تیم را همراهی خواهند کرد.

همچنین در پوستر منتشر شده تیم عکس سجاد انوشیروانی سرپرست  و بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون در بین نفرات اعزامی دیده می‌شود.

در بین نفرات اعزامی نامی از علی داودی دارنده مدال نقره المپیک توکیو، کیانوش رستمی و سهراب مرادی دارندگان مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد کادر فنی به این سه ملی‌پوش برای حضور قدرتمند در پیکارهای قهرمانی آسیا در بحرین و قهرمانی جهان در کلمبیا استراحت داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha