کشف انواع سرقت در دلیجان ۷۸ درصد افزایش یافته است

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: کشف انواع سرقت در چهارماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۸ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه دلیجان، افزود: ۱۴۷ سارق در دلیجان در چهارماهه نخست امسال دستگیر و ۱۶۸ فقره سرقت در این بازه زمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی دلیجان با بیان اینکه ۴۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر امسال در این شهرستان کشف شد، بیان کرد: ۲۸ قاچاقچی مواد مخدر و ۶۶ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و ۲۳۷ معتاد در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ‌ جمالی گفت: ۱۹۳ میلیارد ریال کالای قاچاق امسال در دلیجان کشف شد و ۶۴ نفر دستگیر و ۵۷ دستگاه خودرو توقیف شد.

این مقام انتظامی افزود: ۱۴۳ دستگاه موتورسیکلت و ۴۳۹ دستگاه خودرو در راستای اجرای طرح برخورد با وسایط نقلیه مزاحم و متخلف در دلیجان توقیف شد.

سرهنگ جمالی ادامه داد: چهار هزار و ۱۰۰ تماس در سال جاری با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در دلیجان برقرار شد و از این شمار ،چهار هزار تماس عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی دلیجان با تاکید بر برخورد قاطعانه با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم، افزود: شماره تماس‌های ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار شهروندان است.

سرهنگ جمالی ، تشدید اقدامات انتظامی در پاک‌سازی نقاط آلوده  به مواد مخدر، شناسایی و رصد فعالیت سوداگران مواد مخدر، تدبیر امنیت در ورودی و خروجی شهر ، کنترل و مهار معتادان متجاهر و پیشگیری از سرقت را مهمترین برنامه‌های نیروی انتظامی دلیجان عنوان کرد. 

وی با بیان اینکه دلیجان، کریدور شمال به جنوب کشور است ، گفت: قاچاق کالا و مواد مخدر یکی از مسائل کشوری در حوزه انتطامی دلیجان است و با شهرهای قم، کاشان، میمه و محلات ارتباط انتظامی داریم.

فرمانده پلیس راهور دلیجان نیز در این نشست گفت: تصادفات منجر به فوت در سال جاری ۶۷ درصد کاهش داشته و مجروحان تصادفات نیز ۱۱ درصد کاهش نشان می‌دهد. 

سرگرد رضا باقی بیان کرد: میدان امام رضا (ع)، میدان شهید عباس پور و بلوار شهید فهمیده به‌عنوان نقاط حادثه خیز دلیجان شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه میادین‌ دلیجان نیاز به اصلاح هندسی دارند، گفت: بلوار شهید فهمیده به دلیل عبور و مرور کامیون دچار نقص در آسفالت شده که باعث تغییر مسیر خودروها و بروز حادثه می‌شود.

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با ۵۰ هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان‌های جنوبی و شرقی با استان‌های شمالی و مرکز واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha