۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۷ پروژه کتابخانه‌ عمومی کرمانشاه اختصاص یافت
کتابخانه مرکزی کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از اختصاص ۴۵ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز هفت پروژه کتابخانه‌های عمومی استان در سفر رییس جمهور خبر داد و اظهار امیدواری کرد این مبلغ در اولین فرصت به این بخش تزریق شود تا شاهد تکمیل و تجهیز این پروژه‌ها باشیم.

«معصومه حسنی خوانسار» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تکمیل کتابخانه مرکزی را یکی از نیازهای اساسی کرمانشاه دانست و افزود: پروژه حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سفر رییس جمهور ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است.

گزارش ایرنا را با عنوان « ۱۵ سال بلاتکلیفی کتابخانه مرکزی کرمانشاه» ببینید.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود از تخصیص اعتبار برای تکمیل و بازسازی ۶ کتابخانه مناطق زلزله زده استان خبر داد و اظهار کرد: در سفر رییس جمهور برای ۲ کتابخانه در سرپل ذهاب، ۲ کتابخانه در ثلاث باباجانی، یک کتابخانه در قصرشیرین و یک کتابخانه در کوزران در مجموع ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این ۶ کتابخانه هم اکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در ادامه توضیح داد: با تخصیص اعتبار پیش بینی شده کتابخانه های دهخدا در قصرشیرین، علامه امینی در سرپل ذهاب، شهید عارف فتاحی در ثلاث باباجانی و علی ابن ابیطالب در کوزران، مقاوم سازی می‌شود و همچنین کتابخانه های طالقانی در ثلاث باباجانی و رسالت در سرپل ذهاب باید تخریب و بازسازی شود.

حسنی‌خوانسار ابراز امیدواری کرد با توجه به نگاه فرهنگی و اجتماعی که استاندار کرمانشاه دارد، این اعتبارات به زودی جذب و شاهد تکمیل این هفت پروژه خواهیم بود.

استان کرمانشاه ۸۷ کتابخانه عمومی، سه کتابخانه سیار و ۲۲ کتابخانه مشارکتی با ۶۰ هزار عضو فعال دارد.

رییس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت ۲۳ تیرماه امسال به استان کرمانشاه سفر کردند و ۲۰۰ طرح با بیش از ۳۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و آبادانی استان تصویب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha