کشف ۱.۵میلیارد تومان کلاهبرداری در لرستان و اخبار کوتاه انتظامی

خرم‌آباد - ایرنا - کشف یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان کلاهبرداری، کشف ۸۵۰ میلیون تومان کالای قاچاق و دستگیری ۱۱ نفر عوامل نزاع از جمله اخبار کوتاه لرستان در روز دوشنبه سوم مردادماه است.

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری در خرم آباد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با بکارگیری روش های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت وی‍‍‍‍ژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبردای قرارگرفت.

سردار یحیی الهی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد، شاکی، مالک یک قطعه زمین مسکونی ارثیه پدری به مساحت یکهزار متر مربع در شهرستان خرم آباد بوده و یکی از بستگان وی جهت اقدامات سود جویانه و کسب منافع مادی با تنظیم قولنامه ای جعلی آن را تصاحب کرده است .

وی بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در"خرم آباد" شناسایی و دستگیر کردند که ضمن اعتراف به جرم خود تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کشف ۸۵۰ میلیون تومان کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ماموران انتظامی خرم آباد در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه خودروی سایپا و پژوه ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

سرهنگ" نبی اله قاسمی" اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد، بار خودرو های متوقف شده قاچاق می باشد و طی بازرسی از این خودروها ۸۰۰ کیلوگرم گردو، ۵۹۶ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه، ۱۱۰ دستگاه اسپیکر رایانه و ۵۰ دستگاه میکروفن کشف شد.

وی افزود: ارزش محموله های مکشوفه ۸۵۰ میلیون تومان برآورد شد و در این راستا راننده ۲ خودروی توقیف شده دستگیر و همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۷ فقره انواع سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت در یکی از محله های شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ قاسمی اظهار کرد: در این راستا تیم های گشتی در سطح شهرستان فعال و  موفق به شناسایی و دستگیری چهار سارق سابقه دار و اعتراف آن ها به ۱۷ فقره انواع سرقت شدند که متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ "علی امانی" افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که چندین نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و موجب ایجاد تنش و برهم خوردن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

وی ادامه داد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس ۱۱نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر و ۲ قبضه سلاح جنگی و چندین تیغه شمشیر از منازعان کشف شد که جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha