نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت‌گردی در قزوین گشایش یافت 

قزوین- ایرنا- نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان در محل نمایشگاه‌های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در این مراسم گفت: برگزاری نمایشگاه، مهم‌ترین رویداد اقتصادی هر صنعتی است و نمایشگاه ورزشی قدم خوبی برای آشنایی بیشتر ورزشکاران، جامعه ورزشی و کسانی که علاقه مند به طبیعت گردی، کوهنوردی و ورزش های مرتبط با طبیعت است.  
ابوالحسن کبیری تصریح کرد : همین بعد مسافت باعث افزایش هزینه‌ها خواهد شد و اگر ما بتوانیم تولید کننده ها را در خود استان پایه کار  بیاوریم و این ارتباط مستقیم و دو طرفه را بین مصرف کننده و تولیدکننده ایجاد کنیم، موجب تعامل و کاهش هزینه بین مصرف کنندگان خواهیم شد.
این مسوول تاکید کرد: اگر مجموعه تولید کنندگان احساس کنند که در داخل استان حمایت می شوند با انگیزه بیشتری به کار و رونق اقتصادی خواهند پرداخت.  
وی خاطر نشان کرد: باید از تولیدکنندگان داخلی به خوبی حمایت کنیم تا موجب توسعه و رونق استان شود.  

نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت‌گردی در قزوین گشایش یافت 


مدیرعامل شرکت بین المللی نمایشگاه های استان قزوین در  این مراسم گفت: استان قزوین ظرفیت های گردشگری و طبیعت گردی و چشم اندازهای طبعی زیادی دارد که می تواند مورد توجه شهروندان قرار گیرد.
احمد خورگامی افزود: برپایی نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی فرصتی است تا شهروندان با تورهای طبیعت گردی، نحوه حضور در تورها، استفاده از وسایل ورزشی و کوهنوردی و جذابیت های اردوی های خانوادگی و انفرادی آشنا شده و انگیزه بیشتری برای حضور در این برنامه های ورزشی پیدا کنند.
وی اظهارداشت: برگزاری نمایشگاه همچنین بستر مناسبی را برای آشنایی علاقمندان با آخرین دستاوردهای کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی فراهم می کند.
این مسوول تاکید کرد: در این نمایشگاه مشارکت کنندگان از استان‌های قزوین، تهران، البرز، مازندران و آذربایجان شرقی محصولات خود را در حوزه‌های تجهیزات طبیعت گردی، کوه نوردی، صخره نوردی، ماشین‌های کمپر و کاروانی، خودروهای سافاری به نمایش گذاشته اند.
 وی ادامه داد: برگزاری مسابقه کودکانه ماشین شارژی (پنجم مرداد ماه)، مسابقه خانوادگی آشپزی در سفر (ششم مرداد ماه)، مسابقه حرفه‌ای پارکور و بندبازی (هفتم مرداد ماه) و مسابقه دارت (همه روزه) از جمله برگزاری برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.
 وی یاد آور شد: نمایشگاه تخصصی کمپینگ و تجهیزات طبیعت گردی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha