۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 2291
کد خبر: 84833720
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چندین طرح با حضور فرماندار اسلامشهر در واوان کلنگ‌زنی شد

اسلامشهر- ایرنا- آئین کلنگ‌زنی سالن چندمنظوره ورزشی مسکن مهر امام ‌خمینی(ره)، خشت‌گذاری جهت افزودن چهار کلاس به واحد آموزشی نیایش قائمیه و افتتاح زمین چمن مصنوعی دبستان حضرت ابوالفضل(ع) واوان با حضور فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین حبیبی در این مراسم از مشارکت خیران مدرسه ساز جهت افزایش سرانه های آموزشی شهرستان قدردانی کرد و گفت: توجه به آموزش و پرورش یکی از مسائل اصلی کشور است که با توجه به محدودیت در اعتبارات و امکانات دولتی، جبران کمبودها و نیازها با حمایت ها و کمک های خیرین نیکوکار و اقشار مختلف مردم محقق می شود.

وی ادامه داد: زیرساخت های آموزش و پرورش متناسب در شهرستان اسلامشهر با جمعیت دانش آموزی شهرستان نیست و علاوه بر آن صدور و اجرای احکام قلع و قمعی و فرسودگی مدارس بر مشکلات مجموعه آموزش و پرورش افزوده، که برای رفع آنها اعتبارات قابل توجهی نیاز است.

فرماندار اسلامشهر افزود: در حال حاضر احداث چند طرح آموزشی توسط خیران نیکوکار در حال انجام است که امیدواریم‌تا آغاز سال تحصیلی جدید این مدارس تکمیل و به بهره برداری برسند.

آئین کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در آموزشگاه شهید بابایی مسکن مهر امام ‌خمینی(ره) با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان توسط خیر نیکوکار الماسی، خشت‌گذاری جهت افزودن چهار کلاس به واحد آموزشی نیایش قائمیه با سه میلیارد تومان اعتبار توسط خیر نیکوکار کرامت اسدی و افتتاح زمین چمن مصنوعی دبستان حضرت ابوالفضل(ع) واوان عصر دوشنبه با حضور فرماندار اسلامشهر برگزار شد.

همچنین در این مراسم معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، اعضای مجمع خیران مدرسه‌ساز اسلامشهر و جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

چندین طرح با حضور فرماندار اسلامشهر در واوان کلنگ‌زنی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha