۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبر: 84833806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه گاز طبیعی در منطقه زلزله‌زده بندرخمیر پایدار است

بندرعباس - ایرنا - رییس اداره گاز بندرخمیر گفت: باتوجه به بررسی‌های انجام شده از تاسیسات و شبکه‌های گازرسانی در مناطق زلزله زده این شهرستان، تاکنون هیچ گزارشی از آسیب و یا نشتی گاز مشاهده نشده و جریان گاز طبیعی پایدار است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل غفوریان روز سه‌شنبه در بازدید از مناطق زلزله‌زده بندرخمیر با اشاره به وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۹ ریشتری سوم مرداد ۱۴۰۱  حوالی بندر خمیر در استان هرمزگان، افزود: در همین زمینه  به ساکنان زلزله زده بندرخمیر،  آرامش خاطر می دهیم که دغدغه‌ای در زمینه گاز طبیعی، وجود ندارد.
وی بیان داشت: باتوجه به این زلزله و  ۲ زلزله ای که یکم مرداد ماه سال‌جاری نیز مجدد حوالی بندر خمیر به وقوع پیوست، در همان ساعات اولیه پس از وقوع زمین لرزه، نشست کمیته بحران در اداره گاز شهرستان بندرخمیر تشکیل و با درخواست از تیم نشت‌یابی شرکت گاز استان هرمزگان،  همکاران ما در واحد بازرسی فنی و نشت‌یابی به مناطق زلزله‌زده، اعزام شدند.
غفوریان اظهار داشت: همکاران ما در امداد گاز شهرستان بندرخمیر به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی هستند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه حادثه و یا اتفاق در خصوص گاز می توانند با شماره (۱۹۴ امداد گاز) تماس بگیرند.
گفتنی است در یکم مرداد ماه سالجاری ۲ زلزله به بزرگی ۵.۷ و ۵.۸ و در سوم مرداد نیز زلزله ای به بزرگی ۴.۹ ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتری زمین حوالی بندر خمیر در استان هرمزگان را لرزاند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha