شناگران شیرازی چند رکورد ملی را بهبود بخشیدند
تیم شنا فارس

شیراز-ایرنا- شناگران شیراز در مسابقات رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال کشور چند رکورد ملی را بهبود بخشیدند.

مدیر تیم سرزمین شنا شیراز روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات که در اصفهان برگزار شد، علیرضا عرب در ماده های ۵۰، ۱۰۰و  ۲۰۰ متر قورباغه و  ۲۰۰ متر مختلط انفرادی رکورد کشور را بهبود بخشید.

عباسعلی کشتکار ادامه داد: همچنین محمد مهدی غلامی در  ۱۰۰ متر مختلط انفرادی ، تیمی  چهار در ۵۰ متر و مختلط چهار در ۱۰۰ متر رکورد زنی کرد و  پارسا شهشهانی ،علیرضا عرب ، محمد مهدی غلامی  و کیان قامتی در چهار در صد ۱۰۰ متر آزاد رکورد ملی کشور را بهبود بخشیدند.

وی اضافه کرد: همچنین کیان قامتی، محمد ذنوبی، محمد مهدی غلامی و رادمهر رضایی هم در ماده چهار در ۱۰۰ متر مختلط تیمی صاحب رکورد شدند.

مربی سابق تیم ملی شنا ادامه داد: دراین مسابقات  تیم (الف) سرزمین شنا شیراز به مقام قهرمانی دست یافت، آریس اصفهان نایب قهرمان شد و تیم  (ب) سرزمین شنا بر سکوی سوم ایستاد و تیم های منتخب (الف) و (ب) فارس در رتبه پنجم و ششم جای گرفتند.    

کشتکار اضافه کرد: همچنین تیم رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال این استان در مسابقات جنوب کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد، تیم های (الف) و (ب) سر زمین شنا و تیم منتخب فارس هم به ترتیب اول  تا سوم شدند تا این استان در دو رده سنی دو جام قهرمانی کشور را از آن خود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha