مهلت ارائه آثار هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره سراسری قصه گویی اعلام شد 

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی  کهگیلویه و بویراحمد گفت: آخرین مهلت نام نویسی و ارائه آثار هنرمندان قصه گوی این استان به دومین دوسالانه جشنواره سراسری قصه گویی ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ است. 

محسن جبارنژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آغاز نام نویسی و ارائه  آثار هنرمندان قصه گوی کهگیلویه و بویراحمد به این جشنواره سراسری از اول مردادماه امسال و همزمان با کشور آغاز شده است. 

وی افزود: هنرمندان مرد و زن قصه گوی کهگیلویه و بویراحمد که علاقمند به شرکت در این جشنواره سراسری هستند می توانند به وبگاه آن به نشانی اینترنتی WWW.SAMAKPL.IR مراجعه کنند. 

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دومین دوسالانه جشنواره سراسری قصه گویی با عنوان «نهال امید» در ۲ بخش قصه گویی صحنه ای و قصه گویی دیجیتال و در سه سطح ملی، منطقه ای و استانی برگزار می شود. 

جبارنژاد عنوان کرد: برگزاری بخش قصه گویی صحنه ای این جشنواره سراسری به صورت حضوری و بخش قصه گویی دیجیتال آن نیز با استفاده از جلوه های صوتی و تصویری و ارسال فایل ویدئویی به وبگاه جشنواره است. 

وی ابراز داشت: شعار این جشنواره سراسری «قصه خوب، نسل خوب» بوده و محورهای آن نیز شامل مسائل روز جامعه، موضوع آزاد، سبک زندگی اسلامی - ایرانی و شعار سال (تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین) است. 

جبارنژاد گفت: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره سراسری شامل ترویج روزافزون فرهنگ قصه گویی و شناسایی، تشویق و بهره مندی از  توانمندی های شبکه کتابخانه های عمومی (کتابداران و اعضا) است. 

وی از تمامی هنرمندان قصه گوی کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در این جشنواره سراسری دعوت کرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha